Gå til innhold

Trenger ei billig søskenvogn, kom med tips please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har altså en 3 uker gammel baby og en gutt på 22 mnd. Trodde vi skulle klare oss uten søskenvogn, og kjøpte heller ei Simo trille til storebror for å sove i bhg. Lillebror overtok Simo kombi. Men nå skjønner jeg at det var dumt at jeg heller ikke innvisterte i ei søskenvogn!

Trenger tips om ei billig søskenvogn med god bag til bruk i kalde nord om vinteren..!

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har GT Safari dobbel, og er kjempefornøyd m den=) Supergod og lett å trille, pga svingbart (og låsbart) forhjul og lav vekt. Men bruker bare en softbag oppi til lillesøster, tror ikke det er mulig m hardbag.

http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html

Carena Double swing har mulighet for hardbag, men har inntrykk av at vognen i seg selv ikke er så god å trille:

http://www.barnevognguiden.no/carena/carena-double-swing.html

Lykke til med søskenvogn-kjøp, jeg er ihvertfall helt avhengig av vår, og er veldig glad for at vi kjøpte en før fødsel- brukt via finn til en billig penge. Kanskje kan du finne en OTH - søskenvogn brukt på finn, da blir den ikke så dyr heller; er ihvertfall en knallgod vogn vet jeg, med en grei hardbag. Men dyr er den, så sikkert fordel å kjøpe brukt evt.

Skrevet

Vi har også en GT. God den, lett å trille (med en hånd) og lett å få i bilen...

Eneste minuset er kalesjen, syns den er litt liten i vårt klima... men har kjøpt et sånn universal regntrekk (svart) og fiksa litt med borelås rundt åpningen, så da går det bra likevel... Er veldig fornøyd sånn ellers:) Hadde vi hatt mye bakker i nærheten ville jeg vurdert en med håndbrems, er tungt å trille ned lange bratte bakker- tenker da spesielt på vinterholka...:)

Når det er sagt, så fant jeg lite søskenvogn med gode kalesjer... har en enkel babyjogger fra før, er vel bortskjemt med super kalesje med den men... :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...