3barns-mamma <3 Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg må bare få takket deg som driver www.lillespire.no jeg bestilte en avent manuell brystpumpe av deg i går, og den prisen må jeg si bare er helt super )) jeg var innom apotek, barnas hus, simo butikken osv for å kjøpe inn litt utstyr til den lille, blandt annet en manuell brystpumpe fra Avent... men prisene er jo alt fra over 500 og oppover i butikken, så når jeg så at du selger denne for 299 så ble jeg helt overrasket og utrolig glad for å ha spart meg masse penger det blir jo fort masse penger når man skal kjøpe inn alt man trenger, så da er det jammen kjekt å komme over så gode tilbud som det du har ) jeg kommer til å være fast kunde hos deg så lenge jeg har små barn og prisene er så greie lykke til videre med butikken din PS! Liker forresten utseende og fargene utrolig godt men jeg lurer på en ting: hvordan kan du selge tingene så billig når butikkene må ta dobblet så mye??
mars172011 Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Hei Jeg har også vært innom denne nettbutikken tidligere, men hadde ike sett på prisene på pumper på den tiden, så supert at du skrev det her så jeg også kan kjøpe det men skrev du feil pris? gikk nettop inn for å sjekke men prisen er på 399,-. En annen ting er at det tydeligvis er tilbud ettersom det står 596,- ved siden av, men med en strek over. Så hvis lillespire ser disse innleggene lurer jeg også på hvor lenge dette tilbudet varer? tenker å kjøpe brystpumpa, men nav har rota bort papirer så har ikke fått sykepengene mine enda
3barns-mamma <3 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2010 beklager, jeg skrev feil var jo 399
3barns-mamma <3 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2010 jeg er jo registrert som kunde hos dem, så jeg fikk nyhetsbrev i går ang tilbudene, og de skal visst vare til 8 oktober, mener jeg det var
Gjest Mentha Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Oioi tusen takk for godt tips! Skal ta meg en tur innom der og kikke litt Trenger absolutt en brystpumpe, og det er en av utgiftene jeg har grudd meg litt til...
3barns-mamma <3 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2010 ja det er jo sånne ting som er dyrt... jeg simpelten bare er blitt helt forelsket i denne butikken er altid tilbud og gode priser i forhold til hva man må betale på butikken og det er jo altid gøy å spare noen kroner når man har mye utlegg fra før
3barns-mamma <3 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2010 må si at det var litt vanskelig å finne siden med tilbudene.... helt til jeg fant ut at jeg måtte trykke på TILBUD som står øverst på siden hehe. ellers er butikken helt super
2harBlitt3<3 Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 ellers så er det forøvrig 30 % på alle avent produkter på vitus apotek, da blir brystpumpene rimeligere:)
3barns-mamma <3 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2010 jeg har vært å sjekket og prisen deres i utganspunket er jo mye dyrere enn vanlig
3barns-mamma <3 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2010 de som du referer til er vitusapotekene, og de har ordinærpris 665,- og nå er de på tilbud til 465 så dette er jo absoludt IKKE billigere enn hos lillespire.no
Smurfelykke Skrevet 1. oktober 2010 #11 Skrevet 1. oktober 2010 Hei og takk for tipset!! Nå har jeg akkurat bestilt meg brystpumpe selv pluss flere andre ting på lillespire.no ;o) Veldig masse fint der og billigere enn andre steder atpåtil. Men... Da jeg skulle betale, ble det lagt til en frakt jeg i utgangspunktet mener jeg ikke skal betale, da jeg har handlet for over 500kr. Har du noen erfaring med dette? Sendte de mail om det, så får se hva de skriver tilbake.
3barns-mamma <3 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2010 Hei. Er sikkert bare å ta kontakt så blir det fikset De har veldig god service og svarer altid kjapt på spørsmål ol
5pp-håper<3 Skrevet 2. oktober 2010 #13 Skrevet 2. oktober 2010 tusen takk alle sammen ) jeg prøver å holde prisene så lave som overhode mulig for å tilby kundene å kunne spare litt penger siden jeg vet hvordan det er å ha stram økonomi og samtidig måtte kjøpe inn en hel haug til de nye verdensborgerne som skal melde sin ankomst flott at du nevner cocos olje, for dette har jeg selv hørt om, men ikke prøvd selv, så dette er definitivt noe for meg å vurdere å ta med i butikken brystpumpene ser visst ut som jeg må bestille MANGE av, for disse går jo ut med en gang ) å det syns jeg er kjekt å se at folk får nytte av tilbudet ) tusen takk alle sammen
vilhaspire :) Skrevet 11. oktober 2010 #14 Skrevet 11. oktober 2010 takk for suuuupert tips greit å kunne spare noen hundre lapper når den tid kommer super butikk må jeg si, og de har jo så mye nyttig der i forbindelse med graviditet og etter fødsel )
5pp-håper<3 Skrevet 13. oktober 2010 #15 Skrevet 13. oktober 2010 takk for det venterpåspire<3 altid greit å spare penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå