mor til to gutter + en engel! Skrevet 1. oktober 2010 #1 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da ser det ut som han ul mannen i uke 13 hadde rett da blir vist en gut til ble så glade vi se en liten vilter krabat inne i magen. jeg skulle egntlig ikke ha ul, men etetr hun ikke fant hjerte lyden i uke 16, så sendte hun meg ned til ul med en gang. jeg eller samboeren var ikek bekymret for magen min romlet såppas mye at det kan være årsaken at hun ike hørte noe sa hun, men etter det vi har vært gjennom di site årene etter vi fikk storebror i 2005 så ville hun betrygge oss litt mere. glad ble jeg får det var så artig hun som tok ul på meg, vi sa vi viste kjønne p\å en måte. også spurte vi henne om hu kune se noe. da sa hun kan være litt tidlig og se det enda, men nei ikek her sa hun, dette er vist en gutt ) til og med vi så hele utstyret. hehe så gleder meg veldig til ordiner ul om en og halv uke Glad jeg har en så snill og omtenksom jordmor som bare dytta meg mellom andre får en liten 2 min ul, bare får og se at hjerte slo. så da har vi 3 navn da til dne lille, elelr jeg har det, gutta har ett hver:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142386270-i-g%C3%A5r-var-vi-hos-jordmor-p%C3%A5-kontroll-var-s%C3%A5-heldig-og-fikk-ul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå