Stinelill Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Da var det endelig min tur! Tatt to tester der begge ble positive Skal etter mine beregninger være rundt uke 6, men jeg tror nesten ikke på det. Ingen symptomer eller noen ting! Ingen ømme pupper, ingen kvalme.. Blir nesten litt bekymret. Føler meg ikke gravid i det hele tatt! Noen fler i samme båt?
Morcheeba Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Har tenkt samme tanken jeg også, bare hatt litt ømme pupper. Er 5+4 i dag. Men i dag kjente jeg mitt første streif av kvalme, hurra! Ikke det at jeg gleder meg sånn til å gå rundt og føle meg kvalm, men greit å føle seg littegrann gravid. Når jeg tenker meg om så har jeg ikke har fått symptomer før i uke 7-8 tidligere men man blir jo utålmodig som søren:)
jente_80 Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg blir veldig glad når jeg hører det er flere enn meg uten symptomer! Jeg er også i 6. uke, men nix nada. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke uggen når det går lenge mellom måltid, og føler meg i egentlig i toppform. Lever som normalt og trener. Skal på tidlig ultralyd på mandag da, og er meeeget spent om det er noe der eller ikke..... Vi får bare tenke positivt; føle oss priviligert som slipper kvalme og oppkast osv.
Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har praktisk talt vært uten symptomer under hele svangerskapet, men alt står bra til med babyen hitill hvertfall Under første graviditet hadde jeg "alle" symptomene, og fødte da en velskapt jente. Nå har jeg færre symptomer, men hører hjertelyden med CareMaxx'en min hver dag, og har vært på 2 x tidlig UL, så regner med noen bare er "sånn". De få symptomene jeg har, fikk jeg første i sjuende uke Kanskje vi bare er heldige som slipper morgenkvalmen? Lykke til jenter!
Stinelill Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2010 Ja, jeg burde nok bare være glad for at jeg slipper kvalmen og alt det der..så lenge det varer. Symptomene kommer nok snart
Mamma 2011 og 2012 Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 hei. vet akkurat hvordan du har det. er i uke 12 og ingen symtomer. bare ømme pupper, men de er ikke sø ømme som jeg trodde de skulle være. men egentlig er jeg sjeleglad at jeg slipper "lett" unna. selvom det bekymrer meg av og til, fordi jeg lurer da ofte på om det fremdeles er liv. men det er det lykke til videre.
Carina har to små gull Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er 11+2 og har enda ikke noen symptomer og sett lille nurket 2 ganger. Hare kun hatt litt ømme pupper. Man trenger ikke ha symptomer og glad er jeg for det. Har nesten ikke følt meg gravid, men jeg vat at alt er bra der nede.Prøv å slapp av og kos deg med magen
Hopsi Skrevet 2. oktober 2010 #8 Skrevet 2. oktober 2010 Melder meg på her, jeg også! Har absolutt ingen syptomer. Prøver å kjenne veldig hardt hver morgen etter kvalmen men har ikke noe antydning engang. Er kun i uke 6 så vet at det er tidlig. Men har gått igjennom to svangerskap tidligere og såvidt jeg husker så kom kvalmen og ømme pupper omtrent med èn gang jeg fikk positiv test. Dette gjør at jeg ikke klarer å kose meg med graviditeten. Føler meg ikke gravid. Kommer til å bestille meg en tidlig UL for å få bekrefte at det virkelig er noe inni der. Testene jeg tar er imidlertid super positive. Der er det ingen tvil, har brukt både CB digital og vanlig + en hel haug med blligstrimler. Har brukt en hel formue på tester he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå