Gå til innhold

ømme bryster som kommer og går.. Noen andre???

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 10, og hadde VELDIG ømme bryster(brystvorter) frem til i forrige uke. Da hadde jeg plutselig 3-4 dager hvor de ikke var ømme i det hele tatt, men så kom det plutselig tilbake og de ble like ømme som de hadde vært tidligere. Dette varte vel i 4 dager, for i går begynte de å kjennes mindre ømme igjen, og i dag er de ikke ømme i det hele tatt. Er det noen andre som har opplevd dette??

Er fortsatt kvalm hver dag..men puppene lever liksom sitt eget liv. Er så redd for at dette er et dårlig tegn:(

Fortsetter under...

Jeg har hatt symptomer som kommer og går, under hele svangerskapet, men har vært på 2 x tidlige UL, og de har vist meg at babyen har det helt fint hittil hvertfall :)

Så at puppene er ømme èn dag, og èn dag ikke - er nok helt normalt. I mitt første svangerskap hadde jeg "alle" symptomene i nesten fire hele måneder, mens nå er de helt annerledes og varierer mye fra dag til dag.

Jeg er også i uke 10, går snart inn i min ellevte.

Har lest at man "mister" litt symptomer etter uke 10, fordi organene nå er ferdigdannet, og fordi HcG-nivået er stabilisert. Snart får vi være oss selv igjen, jenter! :)

Lykke til!

Slik har jeg å hatt det hele dette svangerskapet. Med de to andre hadde jeg supervonde pupper hele tida, så denne gangen er alt veldig annerledes. Men hjertet på min lille slår som bare det, så det trenger ikke bety at noe er galt :)

Blir alltid så glad når jeg hører at andre også har det som jeg. Jeg var også på UL senest i går, og hjertet banket pluss at den "sprellte" litt, og gyn sa at den hadde det bra. Glemte bare helt å spørre om akkurat dette her.. men flott med så mye kjapp respons fra dere:)

Lykke til jenter! Blir uansett godt å bikke 12 uker..da skal jeg senke skuldrene :)

Annonse

hmmm... mine kjennes ut som nyopererte silikon innplantater (har det ikke, men er svært sikker på at det føles slik ut).

Harde som stein, og brystvortene skriker hver gang noe kommer borti dem. Hatt det konstant i en god stund nå, men utifra hva som står her så virker det å avta etterhvert ^^ (takk Gud eller hvem som er ansvarlig for at det avtar).

Har heldigvis ikke hatt noen andre symptomer enn dette, så håper ikke det slenger seg på istede!

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...