Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Synes det er så veldig mange her inne som aldri svarer på egne innlegg. De spør om noe, får gjerne flere lange og gode svar, men svarer eller takker aldri for disse. Glemmer dere egne innlegg, eller er det bare det at dere ikke er oppdratt til å takke for tilbakemeldinger? Har nesten sluttet å være her inne nå fordi jeg synes det er kjipt å gi svar og ikke få noen respons på svarene. Er jeg sær?
mammatetogansketette:)) Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Hei:) Jo, er helt enig... men kan huske at jeg gjorde det selv en gang...er ikke her inne hver dag alltid akkurat.. pluss at jeg glemte helt innlegget mitt etpar dager i tillegg.. Meen svarte tilslutt da... er sikkert flere som meg- litt distre og noen pc-frie dager innimellom:) Men er jo sånn ellers greit om man følger opp egne innlegg ja, enig der:)
abella Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Nei, jeg pleier ikke å takk for alle tilbakemeldinger, hverken på nettet eller ellers i hverdagen. Det fungerer jo sånn at én gang er det jeg som spør og noen andre som svarer, så spør de og da svarer kanskje jeg. Det går begge veier, er jo sånn forum fungerer.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 HI her Jeg er uenig med deg der. I hvertfall her inne bruker folk å takke for svar, spesielt lange og gode svar, eller i det minste gi en tilbakemelding. For meg er også dette normal folkeskikk, at man takker eller gir respons. Lov å glemme av og til så klart, men å konsekvent ikke gi en tilbakemelding synes jeg er dårlig gjort. Men nå vet jeg i hvertfall at du er en som ikke svarer.
Gjest Kira06 Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg må innrømme at det er ikke alltid jeg takker for svarene jeg får her inne, men på den andre siden forventer jeg heller ikke en takk for responsen jeg gir på andre sine innlegg. Men synes kanskje du har et poeng når du sier at det er normal høflighet, så skal heretter ha det i bakhodet.. hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå