juni-august-mai gull:):):) Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg går med e konstant murende mens verk i rygg og mage,lurer på om mens kan være på vei tilbake.. fødte for 4.5 mnd siden ammer enda og om natt,men han får og fast føde.. noen som kjente noe og hvor lang tid fra evnt tegn til den kom? hvis ikke det kmmer bør jeg kansje sjekke meg hos legen hva denne smerten kommer av...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg ammet ikke mer enn 3 uker, så fikk tilbake mensen etter 2,5 måned. Men jeg fikk menssmerter fra en annen verden den første gangen! Fikk skikkelig vondt dagen i forveien og hadde kjempe smerter gjennom hele mensperioden! men er du usikker tar du kontakt med lege:) Bedre det enn å gå å lure for seg selv!
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 jeg hadde murringer i flere uker før mensen kom første gang
ano`num *17.03.10* Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har hatt mensmurringer av og på i 2-3mnd nå. Mensmurringer er enten el eller at mensen kommer om et par dager for min del. Mensen kom først nå på fredag. Da startet den veldig forsiktig, for så å ta totalt av hver gang. Håper den ikke blir like kraftig videre!
Bergen1983 Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg fikk mensen 8 uker etter fødsel. Forferdelig irriterende, når en allerede hadde blødd i 6 uker (renselsen). Skjønte ikke bæret jeg, når jeg skjønte at det var mensen. Jeg fullammet på det tidspunktet:)
spireliten Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Da minsten var 3 mnd begynte murringen i mage og rygg. Kjentes ut som om hele systemet hadde hengt seg opp og ikke ville starte menstruasjonen. Begynte på p-pillene for å se om det bedret seg, og da kom det i gang. Var da 3 mnd etter murringene startet. Kanskje var det p-pillene som hjalp det hele i gang. Ikke vet jeg. Men glad det startet for det er slitsomt å gå å kjenne på denne murrringa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå