Gå til innhold

spørsmål. ang farge på utflod

Anbefalte innlegg

Jepp, her kommer ett litt mindre delikat spørsmål. Det har skjedd to ganger nå at jeg synes utfloden ser veldig mørk ut i selve trusen, altså nesetn lys brun (dette har kun skjedd to dager om morgenen). Hvis jeg tørker meg på papiret så er den enten blank eller LITT gulaktig. Først begynnte jeg å lure på om jeg har litt blod i utfloden, men i og med at den ikke er annet enn gul når eg tørker meg på papiret så tror jeg ikke at det kan være det heller. Kan det være at mye gulutflod som kommer i trusa tilslutt ser litt lys brun ut??

Hvordan er det hos dere???

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hva som er normalt, men fargen er betydelig endret etter sv.skapet. Hadde det forrige sv.skap og, tror ikke det er noe farlig.

Om det er gammelt blod så kan det også være helt ufarlig, og da ser man ofte at den er tydelig brun. Ikke bare mørkgul.

Støv i tøyet/undertøyet kan jo feste seg og få det til å se mørkere ut. Så sant du ikke har veldig kløe, svie ol ville jeg ikke bekymret meg.

jeg har også hatt brun utflod og en minimal blødning i begge sv.skap, vært helt ufarlig det også, bare pga skjøre livmorhalsslimhinner.

lykke til

øres godt ut. I mine tidligere svangerskap hadde jeg berre tydelige blødninger. Da va det snakk om enten RØDT eller BRUNT. Det var ikke slik som det er nå, dette er helt nytt. Men er glad for å høre at det er normalt. Hvor langt er dere kommt og hvordan er symptomene??

Jeg er 5+3 i dag. har litt murring og stikkninger av og til+ ømme pupper. Føler meg litt uggen til tider også. Jeg kvir meg til den skikkelig kvalmen kommer, har vert så utrolig kvalm med mine tidligere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...