Millamil Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg hadde termin 23sep,men ingen ting skjedd enda:(8 dager på overtid nå.og drit lei merker jeg.går bare å venter på at ting skal skje.venninna mi fikk en datter i går og hun hadde termin 6 dager etter meg.kjenner jeg er en smule misunnelig ja.hadde håpet at vi skulle komme på barsel sammen:)når jeg var på kontroll sist så sa jm at hode på babyen lå så langt ned i bekkenet som det gikk ann å komme:)hun mente at det ville gå fort når fødselen først startet.noen med erfaring fra det?trodde alle babyer lå langt nede på slutten jeg..
Sannellerslik? Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 hei! Jordmoren sa d samme til meg også.. att hodet lå veldig langt nedi bekkenet, derfor måtte jeg ikke vente for lenge med å komme meg avgårde... Så jeg er veldig spent på om dette blir en kjapp fødsel... Får håpe d snart skjer noe med deg da! Er jo så vanskelig å finne på ting også, når man går slik å venter.. man klarer liksom ikke å tenke på annet enn att fødselen snart må starte! Lykke til! :-)
Millamil Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2010 Takk for det:)får håpe at det går fort når det først skjer ja,hadde en lang fødsel sist gang..føles som om ungen skal dette ut når jeg går.hehe:)må liksom holde meg der nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå