Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4dager på overtid, og var til jordmoren i går. Hadde 2cmåpning ytterst, men hun fikk pressa inn en finger å tøyde mormunnen i håp om at noe skal skje snart. I dag gikk visst slimproppen, men er det noen som vet om denne går like før fødsel (innen et døgn) eller om det fortsatt kan gå flere døgn? Har kynnere. Er tredjegangsfødende, men de andre to har jeg blitt satt i gang pga svangerskapsforgiftning i uke 35, så merket ingen slimpropp da. Krysser figrene for at noe er på gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Da vi skulle ha førstemann så gikk slimproppen 14dager før fødselen. Så her var det ikke tegn på fødsel nei.....

Men har lest at det vanligvis starter 1-7 dager etter proppen har gått.

Så ingen fasit her desverre :)

Lykke til!

Kan jo snike inn et lite spørsmål til deg også når vi først er inne på tema slimproppen.

Hvor stor var den? Min gikk (eller deler av den) for noen dager siden, var da ca en stor t-skjed stor. Kanskje litt lite?

Din da?

Merkelige temaer man har her inne du hehehe

Skrevet

Takk for svaret.

Ja mye rart man skal diskutere.

Den var kanskje som en spiseskjed stor, blank gul, å veldi seig.

Er du kommet lang?

Lykke til til deg også.

Skrevet

hvordan vet dere at det er slimproppen og ikke at man plutselig har masse utflod? kan deler av den komme ut slik at det ikke er en klump men virker som mye utflod?

Skrevet

Hei igjen.

Det var kanskje bare deler av min da..... hmmmmmm

Har litt over to uker igjen, termin 17oktober.

Tiden flyr fort, har det ikke travelt med å få ut lillebror enda, men håper at jeg slipper å gå 14 dager over termin. Tipper at jeg blir passe gal da ja.

Skrevet

Hei flawern er fødeklar :))))

Slimproppen var liksom mer fast enn utflod. Den kan komme ut i mange deler eller en stor klatt hehe

Jeg var ikke i tvil om det var den eller utflod, men det finnes sikkert like mange forskjellige slimpropper som det finnes gravide damer ;)

Skrevet

Min slimpropp gikk forrige fredag - tegningsblødning og det hele - og jeg sitter her nå - like feit og god enda :)

Men - hvis du er 4 dager på overtid og har 2 cm åpning ligger du jo godt an!!! Kommer nok snart da :) :) :)

Selv har jeg 13 dager igjen til termin, og selv om jeg har 1,5 cm åpning og moden, utflatet livmorhals, så innser jeg at her må jeg bare smøre meg med tålmodighet...noe som dessverre aldri har vært min sterkeste side! Grrrr.....hehe

Skrevet

Slimperoppen.... heheheheeee! :-D

Skrevet

ja enig med nøtta her hehehehe:D ler jeg....hadde ikke noe fornuftig å komme med men ett nytt ord er ihvertfall født;)

lykke til håper du får babyen din snart!xxxx

Skrevet

Første gang gikk den 4 dager før fødsel, nå andre gang gikk den 3 dager før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...