*Termin30.09*FØDEKLAR*:D Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Di siste 3 dagene har det vært lite bevegelse, trøsta er at det er et dunk i ny og ne,men det virker nesten som har er blitt svakere? Men så er jo plassen mindre også da.. Jeg hadde termin i går,men er godt forberedt på å gå overtid, er vel bare jeg som skremmer meg selv uten grunn. Hvor går terskelen for å ringe føden for ctg?
2 boys & now pink Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Terskelen er lav... Er du bekymret ringer du! Heller en gang for mye enn for lite!
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 syns du skal ringe... så lenge du er litt bekymret er det mye bedre å ta en tlf... har hørt at det er vanlig at babyen blir roligere når fødselen nærmer seg.. og det stemte på meg sist jeg var gravid, men uansett er det greit å ringe...
*Termin30.09*FØDEKLAR*:D Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2010 Er litt mer beroliget nå,han har beveget seg di siste 15 minuttene, ikke like hardt som før, mer svak "knøing",men all bevegelse er god bevegelse,og varmer et bekymret mammahjerte;) Ja det er sikkert rett at dem beveger seg mindre når fødselen nærmer seg:) Jeg har var hos JM på mandag,jeg var modnet og hadde 3 cm åpning, kanskje han bare ligger å lader opp til anstrengelsen som venter;) Tusen takk for gode svar, skal se det an å kanskje ringe dem i ettermiddag:) Om så bare for å prate med dem,det beroliger jo som regel å prate med jordmødrene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå