Gå til innhold

Hører ikke til her inne, men håper noen kan hjelpe meg!!

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg hører dessverre ikke til her inne ennå, men jobber grusomt hardt for å komme inn hit!!:-)

Tenkte det kunne være greit å spørre her inne også for jeg begynner å bli smårar! I tre uker har testen (CB med ukeindikator) vist "gravid, 1-2" (tre forskjellige tester altså). Jeg hadde noen rare blødninger for seks uker siden, en uke opphold også kom det igjen. Brunt, gammelt blod. Etter den første testen( for litt over tre uker siden) konstaterte vi at vi dessverre har mistet igjen, for 1-2 uker passet ikke. Men den viser jo fortsatt dette samme!!Hvor lenge viser testene positivt etter SA eller MA. (Hadde også en MA i mars, og måtte da ha utskrapning). Har noen opplevde at ukesindikatoren ikke har stemt?? Kan jeg være gravid?? Skal til gynekolog til mandag, men etter seks uker i total forvirring begynner vi å bli rimelig utålmodige!!

Fortsetter under...

Har desverre ikke noe svar på spørsmålet ditt men ClearBlue ukeindikator måler jo hcg i kroppen din, den skulle jo vist mer enn 1-2 uker etter flere uker men det har mye å si om du bruker morgen urinen også så du kan jo fortsatt være gravid. Masse lykke til!

Hei, og takk for svar. Jeg glemte å skrive at jeg har brukt morgenurin alle gangene. Vi har virkelig ikke mye håp om at det er liv i magen min, men det er så vondt å se "gravid" på testen, og bli lei seg fordi ukene ikke stemmer. Vi vil jo hoppe i taket av en test som endlig er positiv! Blir godt å få litt mer svar hos gyn på mandag.

Lykke til med videre svangerskap, Linda. Nyt, nyt, nyt:)

Hei!

Leit å høre om opplevelsene dine. Vet hvordan det er å miste.

Jeg har egentlig ikke svar jeg heller, men vet at det pleier å henge i HcG en god stund etter en MA/SA hvertfall.

Jeg vet ikke hvor lenge, for jeg tok aldri noen tester i ettertid av MA'n min. Kanskje du kan "google" det, eller ringe helsestasjon/JM og høre der?

Uansett, masse lykke til - håper vi sees innpå her snart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...