Gå til innhold

Testa med CB i dag (14) og der står GRAVID :-))))))

Anbefalte innlegg

Heilt ufattelig. Etter 3 offentlige forsøk, dette var vel den 5 innsettingen så klaffer det..... jeg hadde egentlig gitt heilt opp men det skal en altså ikke gjøre!!! Dette var 2 fryseegg så nå er jeg kjempespent om det er 1 eller 2.(hjelp) Håper alt er i orden iallefall...!!! skal ta blodprøve i dag. Dette er jo en drøm som går i oppfyllelse:-))

Fortsetter under...

Så moro.... Gratulerer så mye venter på lykkeliten!!!!!

Det må være verdens beste øyeblikk når det lyser mot deg GRAVID :-)

Lykke til som GRAVID!! Har du hatt noen spesielle symptomer denne gangen da??

Klem fra eka72

Tusen takk eka72

Heilt fantastisk følelse. Hadde lite/ingen symptomer. Derfor trodde jeg at dette ikke gikk denne gangen heller. Kjente kanskje en smule mensmurring nå de siste 2-3 dagene og følte derfor at det ikke gikk.Kjenner det litt i dag også. Når jeg tenker tilbake så var det litt romstering nederst i magen et par minutter på dag to eller 3 men veit ikke om det har noe å si.

Ellers har jeg:

Slutta helt å røyke

Slutta med kaffi ( kun te,kamomille og grønn te)

Tatt vitamin for prøvende og Gravide hver dag

Omega 3

Ikke trening.

Var sykemeldt i rugeperioden. Tok det helt med ro de første dagene,lå på sofaen.Ellers rolige dager.

Det var det tror jeg. Håper det var litt til hjelp for andre. Det klaffer til slutt! En må ikke gi opp!

Annonse

GRATULERER så mye!!!:))) Du går sikkert rundt med en fantastisk gla`følelse innvendig. Merker jeg smiler her jeg sitter, på dine vegne.

Skal ta en hjemmetest i morgen,r12, gru/gleder meg.

Ha en super dag videre," venter på lykkeliten"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...