Gå til innhold

Siste innspurt! Nå er jeg også i 3 trimester:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen går tiden fort! Helt plutselig er jo hovedparten overstått, og jeg begynner siste etappe.. Så vet jeg jo også at det vil bli tungt og at jeg vil gå lei.. Magen begynner nå å være litt i veien, og bekkenet er ikke helt stabilt. I tillegg er jernnivåene mine dårlige. Men, tross alt må jeg jo si at jeg er i kjempeform! Og masse liv i magen er det:)

Hvordan har dere andre det som har termin i juletider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til oss og lykke til videre på reisen!

Skrevet

Tusen takk:) Er godt en ser enden nå, du er snart i mål ser jeg! Lykke til!

Skrevet

Er koma til veke 30. Siste veka har magen plutseleg blitt myykje større. Bekkenet er ikkje stabilt, å stå i ro er ein uting, og eg kan bli frykteleg sliten, få akutt åndenød og svimletokter.

Men ellers frydar eg meg over at poden i magen veks som han skal, at eg no er i den fasen der barnet stort sett klarer seg fint om noko uforutsett skulle skje og han kjem for tidleg. Det er framleis mest kjekt med alle spark - veit frå sist at på slutten kunne dette bli ganske vondt, og stygge blåmerker kan oppstå.

Er spent på om jula blir feira ventande eller med baby i huset. Håpar berre poden slepp å ha julafta som fødselsdag.

Skrevet

Kjenner igjen følelsen av at magen bare eksploderer! Det er utrolig så fort det vokser nå.. Vi vet vi får babyen før jul, jeg skal ha planlagt ks noen dager før, så vi får jo på mange måter den ultimat julegaven:) Blir en spesiell jul, det er helt klart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...