Kuredu Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Sitter her i sofaen og kjenner at det kommer noen tak med jevne mellomrom........hmmmmm Kraftige kynnere med smertefølelse med ca 5 min imellom.....varer ikke lenger enn ca 40 sekunder da, men dette kan kanskje være starten på noe? Termin er om 25 minutter, he he.........
cadence Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Oi, terminbaby på gang? Spennende:) Ønsker deg så lykke til Kuredu:)
Gjest Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Håper inderlig det er noe på gang Hold oss oppdatert!!
Kuredu Skrevet 30. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2010 Ja det blir spennende det er. Er fortsatt aktivitet her, så hvem vet......De sier jo at nr 3 er en luring, så kan hende jeg blir skikkelig rundlurt her..hehe. Nå har jeg brukt siste halvtimen som en jojo i huset her for å samle alle tingene til fødebagen, den er liksom ikke helt klar da. Begynner å få litt oversikt iallefall. Skal prøve å legge meg nå for å få litt søvn, hvis det lar seg gjøre.......
cadence Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Hvil mens du kan:) Krysser fingre for at du ikke rundlures, og at du får 1/10 baby, selv venter jeg jo 1/11 baby:)
Kuredu Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2010 Foreløpig 1-0 til babyen…Er her enda jeg. Har hatt sammentrekninger i hele natt, men de har aldri blitt til skikkelige rier. Så det har vært en laaaang natt, men har fått sove noe. Jada…
2 boys & now pink Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Så spennende da... Må jo ha lykke til videre.. Passe misunnlig her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå