BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Herregud!!! Jeg greier ikke aa fatte det helt! Det er saa uvirkelig! JEG???!!!! Gravid?????!!! Det er saa rart! Har venta og droemt om dette her hele livet, og naa er jeg gravid! Min stoerste droem!!! Junibaby! JEG SKAL BLI MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hadde IKM i helga, og begynte aa spotte da, slik jeg alltid gjoer et par dager foer mensen kommer. Men det bare forsvant litt etter litt og ble mindre og lysere, saa tirsdag tok jeg en test, nesten bare paa goey, for jeg var enda sikker paa mensen ville komme til slutt. Den var kjempesvakt positiv, saa i dag tidlig tok jeg enda en, like svak, pluss enda en paa jobb for aa vise legen/kollegaen min. Hun ba meg ta en blodproeve og den var kjempepositiv! Beta-hCG paa 408! O-herlige lille nummer! Saa neste uke blir det ultralyd paa meg (jobber med det saa det blir vel utallige UL!) Og da er det offesielt! Naa haaper jeg bare alt gaar fint. Herregud saa lykkelig!!!!!!!! Takker for meg og oensker dere alle lykke til! Av hele mitt hjerte!!! Haaper vi sees snart paa 1.trim! (Kan ikke tro jeg faktsk flytter inn der naa!!!) Klem og kos til dere alle!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 GRATULERER SÅ MYE!!!!!:):)
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Gratulere so masse! Og lykke til framover
andreita med 2 prinsesser Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Gratulerer sa mye, ny norgesborge i Spania(vel halvt norsk da) Gleder meg på dine vegne, husker du var syk etter baby i mitt første svangerskap for 5 år siden, så håper vi snart sees på 1 trim Ta godt vare på deg og spiren
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Stooore gratulasjoner fra meg!!! Da sees vi i juniklubben og på 1. trimester:)
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer så utrolig masse!!! :D :D
Giinaღ Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer!!!!!! Da ses vi nok inne på 1.tri, har akkurat testet postitivt jeg også (og håper at den sitter denne gangen!!!)
Lilledrøm Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer til deg og de andre med Pos test her inne.. Er såå moro,, alle tenker liksom det samme : Kan dette stemme da ?? hehe,,, Er jo alltid bare såå uvirkelig da,, rart detta ja.. Kos deg i tiden fremover, en herlig tid i vente ) Hilsen ei som er straks halvveis )
LilleFru Skrevet 1. oktober 2010 #9 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer så mye!!! Og ønsker deg alt godt i månedene som kommer, os deg!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2010 AA!!! Hei igjen! Husker deg godt ja! Ja, saann har det vaert i maaange aar, skikkelig babysyk! Saa dette her er helt vanvittig!!! Blir nok mer virkelig bare jeg ser den lille flekken paa UL. Lykke til til deg da! Og takk!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2010 Tusen takk, alle sammen! Dette er helt vanvittig! Det siver ikke inn.... Har omtrent ikke sovet i natt! Hodet gaar i 400km/t og alle mulige tanker suser rundt og gir alvorlig kribling i magen! Skal snart paa jobb, saa jeg maa proeve aa faa toerka av meg det fjerne blikket/gliset foer folk begynner aa spoerre for mye:) (Kun legekollegaen min som vet det, pluss hun som tok blodproeven da.) Herregud for en overveldelse!!!
Lillemy36 Skrevet 1. oktober 2010 #12 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer da, så bra:-) synes å huske at du har gått på pergo. brukte du pergo denne mnd når du ble gravid?? litt nyskjerrig siden jeg nettopp har fått resept på pergo og skal prøve det neste syklus:-))
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. oktober 2010 Hei Lillemy! Nei jeg gorde faktisk ikke det. Tok det kun en mnd, fordi legekollegaen min mente eggstokkene mine var trege og det ville bli vanskelig aa greie det spontant. Saa reiste jeg hjem paa ferie hele august uten mannen min, og det gjorde visst susen, for naa satt spira med det samme jeg kom tilbake! Lykke til med pergoen! Har troen paa at det blir bra!
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 1. oktober 2010 #15 Skrevet 1. oktober 2010 Koselig å lese om de som har slitt litt for å oppnå dette her Nyt tiden og kos deg med hemmeligheten din!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. oktober 2010 #16 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer så utrolig masse med den gledelige nyheten:) Blir så glad når det går bra for oss som har vært slitere en stund:) Varm klem
langevipper Skrevet 1. oktober 2010 #17 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer så masse :-) Lykke til med svangerskapet :-)))
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. oktober 2010 #18 Skrevet 1. oktober 2010 ÅÅÅÅååååå gratulerer så kjempemasse!!
Klar for nr 3! Skrevet 1. oktober 2010 #19 Skrevet 1. oktober 2010 Så fantastisk!!!!!! Gratulerer så veldig veldig masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå