Gå til innhold

Innføring av fast føde, ikke bæsja siden søndags morgen? Uvanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa pleier å bæsje hver dag, men etter at vi begynte med smaksprøver sist uke så har hun nå ikke bæsjet siden søndag. Hun fikk ikke grøt i dag, men har fått litt sviskesaft i går, og i dag sviskesaft + maltekstr. (ca. 1 ts totalt i dag) men fortsatt ikke noe! Jeg ammer og smaksprøven var laget av hirsegrøt (holle) og mme!

Nå begynner jeg å bli frustrert! Hun har vært mer urolig i dag og promper (stinker!) mer enn vanlig! Har også prøvd å massere litt på magen...

Er dette normalt? Bør jeg ringe hs i morgen og høre kanskje? Nå kommer jo helga og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske vanlig og motvirkes ved å gi litt sviskemos/sviskesaft:)

Skrevet

Men jeg har jo gitt det (sviskesaft fra nestle), både i går og i dag uten at det har skjedd noe..! Pittelitt i forgårs kveld også faktisk. Burde vel kommet noe nå da..!

Skrevet

Haha, jeg har visst ikke hatt med meg øya før jeg svarte. Beklager. Da er det jo litt verre. Hvis ungen prøver og ikke får det til kan kanskje laktulose være verdt et forsøk (det heter noe annet nå, men det vet de på apoteket om du spør), å trykke knærne opp mot brystet og hælene mot rumpa kan også få ting på gli. Det er ganske vanlig å slite med dette når de starter med fast føde, som sagt, så ingenting å bekymre seg over selv om det er vondt for de stakkars små:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...