Gå til innhold

jeg har ingen å dra på fest med:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

savner å ha noen å feste med.

er 23 år og mamma til to. synes det er så gøy å kunne ta en fest en sjelden gang, få barnevakt og bare få lov å være litt ung og ha det gøy sammen med andre på vår alder. problemet mitt er at jeg har hatt litt for få venninder opp gjennom ungdomsårene, og har heller ikke så altfor lett for å få nye siden jeg er litt sjenert. sambo har mange kompiser, så det blir alltid vennene hans vi drikker sammen med. alltid han som ringer rundt til andre osv. av de få vennindene jeg har er flere av de langt borte for å studere, ellers så føler jeg på en måte at jeg ikke kan spør de mer heller, føler jeg har mast litt på de. det er bare en sjelden gang de sier ja, og spør aldri meg om vi skal ta en fest.

har ikke noe kjempestort behov for å dra ut på livet altså, men det er gøy avogtil, og det er kunn da jeg virkelig tar meg tid til å stelle meg og pynte meg skikkelig:) ..nå nærmer helgen seg og jeg har fått barnevakt lørdagskvelden,og jeg har ingen jeg kan planlegge noe gøy sammen med:( ,så da må jeg vel mase på sambo om han vet om noen andre som skal ut.

andre der ute som har det sånn? eller er jeg den eneste? hva skal jeg gjøre? vet vel egentlig svaret; jeg må skaffe meg nye venner, men det er ikke bare å knipse med fingrene akkurat så står de der:S

Fortsetter under...

Skrevet

jobber du ikke da? er vel noen på jobben du kan gå ut emd. men ett spm bare, om du ikke har noen spes planer for helgen, hvorfor har du barnefri da?

Skrevet

hvorfor kan du ikke gå ut og kose deg med samboeren din da?

Skrevet

HI; hvor bor du?:) Kanskje vi kan dra ut sammen:)

Annonse

Skrevet

Går jo an å ha barnefri selv om man ikke har planer da :) Her skjer det ofte at besteforeldre vl låne småtten ei natt innimellom, og det får de lov til, selv om vi ikke skal noe :)

Skrevet

Huff litt langt unna...Troms her:-/

Skrevet

Jeg bor i kr.sund og skal ut på lørdag med ei venninde, 21 år:) du kan godt være med om du vil!:)

Skrevet

Og hvis du kommer til oslo får du bli med meg ut;) har et barn og er 22 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...