Kuredu Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 De åpnet visstnok det nye barselhotellet på Ahus i august/september, er det noen som har vært der som kan fortelle litt om hvordan det var? Og hvor det ligger?
Løvinna30 Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Hei, jeg var der i juli, mener jeg var på barselhotellet... det var i tredje etasje. Var veldig fint der :-) Trivlige folk. Dagen etter du har født kan det hende de spør om du vil være med på mødregruppe (var meg og to andre der) og da får du masse fin info Pappa kan mest sannsynligvis sove over. Men han får ikke mat der. Kantina er oppe til 1430. Noe du lurer på så spør, jeg svarer gjerne!
Kuredu Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2010 Takk for tilbakemelding, men jeg tror kanskje det var på selve sykehuset du var på? De har til nå lånt deler av barneavdelingen som barselhotell, men nå skal visst selve hotellet (som er et annet bygg der gamle sykehuset lå tidligere) være ferdig. Uansett flott å høre at du hadde en bra opplevelse der!!!! Er veldig spent på Ahus............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå