Gå til innhold

Bekymret for om det er SA.

*førstespire*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må starte med å beklage detaljene her, men føler det er eneste måte å få forklart dette.

Jeg hadde litt murring nederst i magen tidligere i dagen, men det gikk så fort over at jeg tenke ikke mer på det. Før jeg skulle på do i ettermiddag. Da kom det masse slim, en del blod og det var både fersk og "gammelt" blod. Etter det har det kommet mer blod, men da ikke fersk blod.

Hadde ikke vondt i magen, og har eller ikke i etter tid had noe spes vondt i magen. Jeg plages veldig med menssmerter, men har overhode ikke det nå!

Så nå er jo så klart bekymringen min om jeg har had en SA. Har kommet i 7 +1.

Må vel bare bestille time til lege for å virkelig finne ut hva som er galt.

Har flere her opplevd SA uten noen spes magesmerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret på spørsmålet ditt er ja, jeg har hatt det. Og hvis det er en Sa, kan du få menssmerter senere.

Håper for din del at det ikke er noe galt.

Skrevet

jeg hadde ikke mage vondt 1 gang,2 SA var som vanlige menssmerter da var jeg 9 uker, nå har jeg sinnsykt vondt å er i uke , synes du skal ringe føden å få en ul får å se.

Skrevet

Hvordan går det? Enig i at du skal ringe. Har selv opplevd smerter og blødninger, og så et friskt lite under på tidlig UL i dag. Så det er håp, men bør sjekkes opp for din del, og i tilfellet det er noe.

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Fikk time til lege idag..*heldivis*..

Sa min bekymring, men siden jeg ikke fikk noe mer blødning etterpå, kun den ene do turen. Mente legen at dette ikke var den strore fare. Helt vanlig. Men har i ettertid fått brunt utflod.

Legen tok en sjekk å kunne fortelle at livmorhalsen var lukket, men ville ikke si 100 % at jeg fortsatt var gravid.

Tok kontakt med GU på sykehuset, og han var også enig om at jeg bare måtte vente å se! For en veldig trivelig beskjed å få...ikke helt..

Så da ligger jeg her på sofan, venter å venter..livredd for å gå på do, livredd for å kjenne no "feil" i magen! Må vel bare finne på noe hele tiden slik at jeg slipper å tenke for mye på dette. Men håper at er det ikke levedyktig får det komme nå, å ikke om 4 uker...:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...