mammas skatter <3 Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 joda d sjedde me. lillegutt datt ned fra stellebor når e måtte vaske hendene mine. men d gikk bra. å takk gud for d. trur han dempa falle ved at e hadde foten min der så han traff me me hode og landa på knea. skreik litt med d første men gikk 2 min så satt han å flira av me som satt å skreik å ringte pappan som jobba for å fortelle kor dåli mor e e. huff vart skikkelig deprimert, som om e ikke va d fra før. føle me som verdens dårligste mor no. ikke nok me d så e lillegutt sjuk også. ørebetennelse og feberkrampa i natt som va og snørrete og tett. .og d va grunnen til at e måtte vaske hendern. hadde tatt på ei salve som skulle åpne litt sa tette snørrete luftveiene og gitt han paracet og stikkpille for feberkrampa. huff å huff. kjem vel ikke til å få sove i natt.
Lunda med lillegutt Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Uff, stakkars dere begge to! Håper det går bra med gutten din nå, Traff han hardt med hodet? Har han feks blåmerke eller kul? Hvis så, så bør du følge godt med på ham i natt. Dersom de har hjernerystelse skal de feks vekkes innimellom. Hvor gammel er han? Ikke vær deprimert for dette, du er jo ikke en dårlig mor, vi gjør feil hele tida alle sammen! Vi er jo bare mennesker, og vi kan glippe selv om vi vet bedre. God bedring til gutten din!
mammas skatter <3 Skrevet 30. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2010 huff. takk.alle sier d. men tenker jo d verste om en selv. tror han traff me i foten(låre) med hode først og så med kneet i gulve. han va litt rød på kne. kjente etter i hode og såg men såg ingenting annet enn på kneet. han akte seg framover og brukte alle fota og hender etterpå. så d virka som d gikk ganske bra. har vært å sett etter han mange ganga etter han ha lagt se. ene gangen måtte e flytte på han, å da skvatt han til å åpna auan når e flytta han. så han reagere. han skreik bare litt først når han datt, virker pga at han skvatt av¨å dette ned. å når e ringte pappan 2 min etter så satt han å flira av me som skreik. han e 10 mnd.
HuIdra Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Bør ikke små barn som faller fra den høyden sjekkes av lege?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå