mariabee Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Er nå 31 uker på vei, og finner i bh særlig behagelig. Noen tips ute å går til hvilke typer som gir god og grei støtte? Synes også det er vanskelig å finne riktig størrelse.
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Jeg har kjøpt ammebh fra triumph, uten spiler. Fant en på Lindex til 279 kroner, men det er det verdt - for endelig orker jeg å ha på meg bh... Måtte litt opp i str, men kjøpte den litt stor også, så jeg har "litt og vokse i"
tine0810 Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har kjøpt noen ammeBHr på Change og babyshop (Anita)..som jeg er fornøyd med hvertfall!
sexymama83 Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 når brystene begynne å bli litt stor e min erfaring at d er absolutt best med brede og store bhstropper, og dette er vanskelig å finne på hm og lindex og slike "billigbutikker". reimers har mye bra, slik som triumphbher. jeg fant også en dansk leverandør på nettet, husker ikke helt hva den het..... men jeg må ha stor cup og liten vidde rundt midja, så måtte lete noe på nettet. jeg må nå ha 75F. disse bhene var faktisk ikke så dyre, og hadde store fine brede reimer. man må regne med å gå opp ca 2 størrelser når melka kommer. så er du en B må du garantert ha D når melka kommer
Kialin Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Likte de jeg kjøpte på Babyshop sist. Anita både med og uten spiler. Rett etter fødsel var spile-BH noe herk, men etter et par uke var de å foretrekke. Forresten, flere som sliter med å ha gått opp i vidde under bysten? Er vanligvis 75D, men må nå bruke 80DD og ha det på det midterste instillingen i festet. Husker det var slik i forrige svangerskap også, gikk tilbake.
kulemagen10 Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 stoe bred bh'er gjerne koster litt... styr unna HM og andre billige butikker... Kjøp heller 2-3 i en god stor størrelse og skikkelig kvalitet. sist jeg ammet klarte jeg ikke bruke spilebh, for spilene kom bare i veien syntes jeg... men det er smak og behag.. jeg hadde en spilebh i størrelse elefant som jeg brukte de (få) kveldene jeg var sosial uten at babyen ble med... Husk aty du både får større bryster og at du skal ha innlegg, så kjøpt STORT! De største bh'ene i "vanlige" butikker ble altfor små for meg første tiden, så jeg måtte i babybutikk for å finne bh'er som hadde stor nok cup i alle fall..
Wopi Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg kjøpte amme BH`er på Kapp Ahl. Både med og uten spiler. De med spiler er det beste, synes jeg! Jeg gikk opp en størrelse i cup, og de passer nå som jeg er i gang med amming.
Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 kjøpte noen bher fra change. har vanligvis ikke brukt så mye penger på bh, men etter å ha prøvd de har jeg gått opp en prisklasse er rett og slett en spilebh med blonder, null vattering eller dilldall. den er verdt å prøve. har vært plaget med at det enten tyter ut her eller der, men ikke med de
tine0810 Skrevet 1. oktober 2010 #9 Skrevet 1. oktober 2010 de pleier jeg også å kjøpe:-) Kjempefine...i svarte og hvite med blonder...og gode. Da føler man seg litt fin også!
Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #10 Skrevet 1. oktober 2010 ja mannen min er veldig fornøyd med de bhene også så de er jo absolutt ikke stygge eller kjedlige selv om de er enkle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå