Gå til innhold

Flere som skal på ordinær UL i morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Ja, jeg skal òg på ordinær UL i morgen. Er kjempe spent! :-D Har vært på privat UL uke 7 og uke 12, og alt var fint da, men har så mange rare tanker dette svangerskapet :-P Venter vårt andre barn, og er fryktelig spent på om gutten vår får en lillesøster eller lillebror? :-D

Oi, så spennende!! Masse lykke til i dag!

Jeg var for en drøy uke siden, og alt var i orden med den lille. Vi fikk ikke sett kjønn, så jeg har bestilt en privat ul om noen uker. Jeg dør av nysgjerrighet!!

Jepp, har vært i dag. Fikk vite at alt var ok, og at det blir en gutt. Har ei jente fra før som akkurat blir 2 før gutten kommer. Var helt sikker på at det var ei jente vi ventet, så overraskelsen var stor for meg. Pappaen ble kjempeglad, selv om han hadde blitt like glad for ei jente til vet jeg. Men glad vi begge får oppleve og bli mamma og pappa til begge kjønn. Lykke til til dere andre :-) Fikk forresten framskyndet terminen 1 dag.

Annonse

Jeg fikk et effektivt råd da jeg ventet førstemann :-) Drikk et par dl coca cola - den MED sukker 10 minutt før undresøkelsen. Da er babyen som regel våkenog passe aktiv under undersøkelsen. (Grunnen til at jeg fikk dette rådet var an mini låg dønn i ro under hele undersøkelsen, og vi fikk kun se rygg og rompe, som du i dag...;-))

Lykke til neste gang!:-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...