Gå til innhold

krampe om nettene

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som får krampe i beina om nettene?

noen som vet hva det kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg våkner ofte med krampe i leggene, tror det kommer av magnesium mangel (ikke sikker på dette), men det skal visst hjelpe å spise masse bananer eller ta magnesium tilskudd. Jeg har forsøkt bananene og synes det har hjulpet noe :)

Skrevet

Jeg begynte med magnesiumtabletter etter å ha våkna mange netter på rad va kramper - det har hjulpet veldig, nå har jeg bare kramper en gang i blandt.

Fikk vite at det er forskjell på tablettene, de på apoteket er vissnok syntetisk fremstilt og derfor ikke like godt, men det vet jeg ingenting om...

Skrevet

Har lest en del om det og ingen kan si sikkert hva det kommer av, men det har vist seg at magnesium kan hjelpe. Jeg er selv plaget med det, både i forje og i dette svangerskapet. Det jeg skal frem til er at jeg leste et kjerringråd om at du skal knyte en rød ulltrå rundt ankelen. Syntes dette hørtes snodig ut, men prøvde det. Har brukt det en uke nå uten en eneste krampe. Vert å prøve spør du meg.

Skrevet

jeg og har fått mye kramper i spesielt leggene i det siste. Jeg har fått svar at magnesium og kalsium mangel KAN være årsaken, bekkenløsning og andre forberedelser. Bl.a sove med pute mellom bena kan være en hjelper hvertfall..

Skrevet

Jeg syns magnesium og bananer hjelper litt... men skal jaggu prøve det der med den røde ulltråden!! :)

Skrevet

jeg hadde å kramper om natta eller strekte på beina mine. Fikk å høre kjerringrådet med å knyte ekte ulltråd rundt anklene å D VIRKET!!=D lykke!=) vet ikke om d er psykisk eller ka, men har ikke turt å ta av tråene igjen..dæm blir på til jeg har født!=D

Var plaget med kramper forje svangerskap å, men da tenkte jeg ikke på hvordan jeg skulle blir "kvitt" dem. så når jeg ble plaget med det denne gang husket jeg hvor j.... d var og var snar med å prøve ut d meste av råd=)

Skrevet

Jeg har det også slik, men det fortsetter utover dagen. Helt stiv og støl og går som en 80 år gammel dame. Flere som har det slik også?

Må se om jeg finner ulltråd etterpå jeg også. Rudt leggene eller ankelen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...