Petrine +spire=❤ Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Hadde en følelse på det ja, da er det bare å gå i gang med en ny pp..
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Det var da som farsken Petrine:( Men det er bare en ting å gjøre,prøve på nytt igjen;) Lykke til:)
Klar for nr 3! Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 så kjedelig! lykke til med neste pp! satser på at den sitter da:)
Tuddeli Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Æsj, kjedelig da. Ønsker deg masse lykke til i neste pp!
Guttemamma75 Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Huffda.. Men bare å stå på og ikke gi opp motet.. En dag snart blir det din tur...
Petrine +spire=❤ Skrevet 30. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2010 Gir ikke opp nei, men blæææ. Nå er det en hel laaaang mnd til neste ikm ( Men neste mnd skal jeg ikke teste etter el eller noe. Hjelper jo ikke det!! Har truffet på el (ut fra tester da) 3 eller 4 mnd. Ingen spire fordet Nei nå får det bare gå som det går. Skal prøve å ikke tenke så mye (hahaha flink til å lure meg selv, vet!) på det. Er egentlig litt lei nå. Går inn i 6. pp. Minstemann ble til uten at han skulle hehehe, så dette er nedslående. Men men, vi får bare late som om vi ikke prøver. Kanskje det hjelper )
Rio Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Det var trist å høre!Fulgt med deg her inne,og synes du er så hjelpsom,oppmerksom og grei mot alle.Du har masse støtte og jeg ønsker deg lykke til i neste pp:)jeg heier på deg!
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2010 Tusen takk Rio =)) Er ekstra god å vite at noen kommer med noen trøstende ord når skuffelsen kommer. I dag er en mye bedre dag. Ser positivt fremover. Det går nok til slutt =) Jeg heier på alle jeg hehehe =) Evig optimist og tenker at alt er mulig!
*Lykkelig 1984* Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Nei, pokker da! TR kom her og i dag så du er ikke alene:) Har ikke vært så aktiv at det gjør noe, men man blir jo litt skuffet da sjøl om det bare er 1pp:) Vi får satse på Julibaby Petrine! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå