Gå til innhold

Jaja da kom TR =((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en følelse på det ja, da er det bare å gå i gang med en ny pp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da som farsken Petrine:( Men det er bare en ting å gjøre,prøve på nytt igjen;) Lykke til:)

Skrevet

så kjedelig!

lykke til med neste pp! satser på at den sitter da:)

Skrevet

Æsj, kjedelig da. Ønsker deg masse lykke til i neste pp!

Skrevet

Huffda.. Men bare å stå på og ikke gi opp motet.. En dag snart blir det din tur...

Skrevet

Gir ikke opp nei, men blæææ. Nå er det en hel laaaang mnd til neste ikm :((

Men neste mnd skal jeg ikke teste etter el eller noe. Hjelper jo ikke det!! Har truffet på el (ut fra tester da) 3 eller 4 mnd. Ingen spire fordet :(

Nei nå får det bare gå som det går. Skal prøve å ikke tenke så mye (hahaha flink til å lure meg selv, vet!) på det. Er egentlig litt lei nå. Går inn i 6. pp. Minstemann ble til uten at han skulle hehehe, så dette er nedslående. Men men, vi får bare late som om vi ikke prøver. Kanskje det hjelper :o)

Skrevet

Det var trist å høre!Fulgt med deg her inne,og synes du er så hjelpsom,oppmerksom og grei mot alle.Du har masse støtte og jeg ønsker deg lykke til i neste pp:)jeg heier på deg!

Skrevet

Tusen takk Rio =))

Er ekstra god å vite at noen kommer med noen trøstende ord når skuffelsen kommer. I dag er en mye bedre dag. Ser positivt fremover. Det går nok til slutt =)

Jeg heier på alle jeg hehehe =) Evig optimist og tenker at alt er mulig!

Skrevet

Nei, pokker da! TR kom her og i dag så du er ikke alene:)

Har ikke vært så aktiv at det gjør noe, men man blir jo litt skuffet da sjøl om det bare er 1pp:)

Vi får satse på Julibaby Petrine! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...