Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Fødte for 12 uker siden, ingen tegn til at mensen melder seg i det nærmeste fremtiden. Ammer ikke, så forventet at den skulle komme tilbake. Lurer bare fordi jeg har vært litt svake graviditetssymptomene de siste ukene og den første gangen vi hadde samleie etter fødselen brukte vi den eneste kondomen vi hadde i huset - nemlig en mannen min hadde fått i posten i forbindelse med et eller annet og hadde spart på. Slå meg etterpå at kanskje den var gammel eller ermm ikke god kvalitet.. begynner å lure. Sigh
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Du kan jo alltids ta en test. Men man må ha hatt eggløsning før man evnt kan bli gravid igjen. Men jeg fikk tilbake mensen etter 10 uker, noen får det ikke med en gang selvom de ikke ammer. Er du usikker etter testen kan du jo ta en telefon til legen:)
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 30. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2010 Takk for svar! Mannen min vil ikke at jeg skal "kaste bort penger på en test" når det sikkert ikke er noe. Han har sannsynligvis rett, men allikevel - husker ikke hvor han fikk den kondomen fra, men er ikke helt sikkert nå i etterkant om det ikke var bare en spøk-kondom eller noe. Vi ble bare litt desperat og den var den eneste vi fant - virket som en god ide da.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 alt virker som en god ide "in the heat of the moment" hehe... Men se på http://www.billige-tester.no/ Her er det ikke dyrt i det hele tatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå