Gå til innhold

Gleden ved å bo i kjellerleilighet:

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2010/09/30/tema/bolig/klikk/13630465/

Slike digre beist er en alminnelig del av min hverdag. Mange ganger i uken må jeg lokke og lure for å få krypene ut av huset. På en måte forståer jeg jo godt at de ikke vil henge med iberiasneglene i hagen, men hvor mange ganger må jeg forklare at: "Det er vi som bor her inne, ikke dere" før de lytter?

Skrevet

Krev så høy husleie at de flytter. Det er det eneste som fungerer med sånne!

Skrevet

skaff deg kattepus, de spiser dem :D

jeg hadde tenkt til å skrive at en av fordelene med på bo i kjellerleilighet er å kunne gå naken rundt i huset uten at noen ser. men det blir vel litt merkelig, settingen tatt i betraktning. "beglodd av udyr"

Skrevet

Jeg skal snakke med huseier om å sette opp leia, men det ender vel bare opp med at det er vi som ikke har råd til å bo her mer;)

Det er forresten ikke en leilighet å sprade naken rundt i, ettersom det egentlig er sokkeletasje, ikke kjeller og dermed bare under bakken på den ene siden av huset. Stuevinduene våre peker rett ut mot hagen vår, som kunne vært relativt privat hadde det ikke vært for at hele nabolaget bruker den som sti...

Å, jeg vil så gjerne ha kattepus, men jeg tror den løsningen fører til at det jeg må bo alene, uten edderkopper eller mann.

Skrevet

heller edderkopper enn klypedyr/scolopender.

Du burde kanskje hinte til huseier om at det kan være lurt å drenere på nytt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei fysj så ekkle.. Har hatt litt edderkopper i kjellerleiligheten min, men de har heldigvis aldri vært så store !

Gjest marie-s
Skrevet

He he he jeg har også opplevd sånne, men nå har jeg en sønn som plukket de opp og reddet de ved å slippe de ut. Men se fordelen med de, så lenge du ser de der av og til så er der hvertfall ikke maur i leiligheten for det kan jeg love deg er 10 ganger verre. Jeg ble mest skeptisk når jeg ikke så slike store beist løpe over stuegulvet lenger for da viste jeg at mauen var på vei inn igjen og hadde spist de allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...