Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor skal deres nyfødte sove på dagtid????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vogna, i armene mine, på sofaen, i senga... der den enn måtte finne roen;)

Skrevet

På dagtid skal han sove i vugge på stua, helst med tv eller radio på, så han blir vant til litt lyd. På sikt har jeg en vogn stående ute på overbygd terasse som er tiltenkt som sovested, men er usikker på hvor tidlig de kan legges ut + det går jo mot vinter. Har voksipose og skinn klart, men som godt voksen førstegangs er jeg vel max usikker...

Ellers så blir det vel forhåpentligvis litt soving i den vanlige vogna også, på trilletur. Og - jeg håper virkelig han kan sove om jeg tar han med meg på besøk rundt omkring også... :)

Skrevet

etter planen i vogna ute frem til det blir altfor kaldt.. da blir det enten i vogna inne på et kjølig rom, eller i senga si på soverommet!

Skrevet

i vognbagen i stua, i vogga i stua, på soffan eller på fanget mitt....:-)

Skrevet

vi har ingen vugge enda, lurte på å skaffe en sånn kurv lignende ting. Noen som vet om noe som ikke koster så altfor mye?

Tenkte å kunne bruke kurven til lekene etterpå.

Skrevet

Vi har moseskurv som vi kjøpte på bambina.no

kostet 1300kr eller noe sånt. kjøpte også vuggestativ til den, tror det kostet ca 500kr

Gleder meg til å begynne å bruke den!

Skrevet

Har sett litt på denne som kan fås på barnas hus, som vi samtidig kan benytte som reiseseng.

Pop up travel cot de luxe. Hadde det vært noe??

Skrevet

I moseskurv på hjul i det rommet jeg er...

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi har moseskurv som vi kjøpte på moseskurv.no

Det kostet 1350kr og stativ til den, tror det kostet ca 500kr.Levering var fri, men jeg vet ikke hvor lenge at tilbudet vil være for.

Vi kjøpte en flettet kurv som jeg hadde lest at disse er mer robuste. Det ser veldig fint! Jeg trodde prisen var bra også,og håper å selge den etter vi er ferdig med å bruke den.

Skrevet

I vognbagen på stua eller i gangen (hvor det er kjøligere), for det meste :) Eller i sofaen, eller på fanget, alt ettersom.

Skrevet

I vogna utendørs eller i senga si inne. Babyer sover best i vogna utendørs bare man tar på de godt med klær :)

Skrevet

I vogna eller i reisesenga på stua!

Skrevet

Har en kurv med håndtak på, og stativ med hjul til så den kan kløftes/rulles dit det måtte falle seg. Her blir det ikke noe eget rom på en stund da det eneste tilgjengelige rommet er i første etasje og vi sover i andre :/ Vet det finnes babycall, men tenkte hun skulle få sove de første mnd ihvertfall på vårt rom. Litt mer praktisk med tanke på nattamming o.l. også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...