cadence Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 * Hasselnøtter!!! Det positive er at det er masse energi og nyttige fettsyrer i de * Kick- de myke lakris-greiene... Nytta med de ser jeg ikke...bortsett fra at de er goooode!!! (Liker ikke Kick til vanlig, så at jeg har fått dette kicket skjønner jeg ikke...)
Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Kick fungerer lakserende, om du har treg mage! - Så de er ikke helt nytteløse
Super-Mish Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Jeg lever på risengrynsgrøt og tebriks uten pålegg. Velkommen, mangelsykdommer.
Linnymor_87 Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 hehehe, jeg har fått noen nye diller jeg ikke greier å motstå sånn nå helt på slutten av svangerskapet.... *rustne spiker, sånn lakris sukkertøy... må ha minst 3 i munnen samtidig, tygge dem og suge på småbitene til de er borte.. mmmmmm!! heaven! *vi har fått noen poteter av besteforeldrene til samboeren min, de er fra egen åker tror jeg og er veldig møkkete.. fulle av stivna gjørme og masse sånt... jeg bare EEEELSKER den lukta oppi posen de ligger i.. kunne sniffa inn den lukta forever!!! (jeg hater sånne lukter vanligvis....) får ikke nok nesten!! *..og en annen rar en: jeg hater lukt av alt som har med bil og motorsykler å gjøre, men i det siste merker jeg at om det kjører forbi en bil som det lukter litt svidd av eksosen etter, så er jeg i himmelrike, for det er en snadderlukt plutselig.... hahahah!!
cadence Skrevet 30. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2010 Det tenkte jeg faktisk ikke på:S Men visste det egentlig, bare en av mine "jeg-er-gravid-time-outs"... Ikke rart magen funker så bra da:)
Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Haha, sant! Bare pass på å ikke spis FOR mye. Kan få for høyt blodtrykk av det. Men det er snakk om STORE mengder i såfall. Type 1 kg om dagen. Jeg har fått dilla på mørk sjokolade jeg. Og Cheeze Doodles. Naaaaam. Skulle ønske jeg hadde dilla på noe som hadde vært godt for meg og den lille.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Mmmmm...duften av skyllemiddel!!! Kan lure meg til å skru opp alle de ulike typene i butikken bare for å suge til meg den fantastiske lukten!!! Ellers har jeg blitt hekta på å lage meg en stooor smoothie hver morgen - men det er jo en sunn dille - så den er veldig velkommen! Av det usunne slaget er det nok Cheeze Doodles som dominerer hos meg også...og det hjelper ikke akkurat med all reklamen på tv for tiden Men nå fikk jeg plutselig veldig lyst på Kick også - lett påvirkelig jaaaaa....!!!!
nissi32 Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Hei har dilla på knuste isbiter jeg en kjedelig dille men tar litt kola oppi så det blir smak innimellom men isbiter er såååå godt
stjertløvetann Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Her går det med en pakke blå druer til dagen, og minst 2 kopper mer eller mindre KALD earl grey te..
Jenteflokken Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Jeg har også fått dilla på Kick! Men de med sånn sitronsmak inni, mmmmmmm. Også går det i appelsiner og grønne druer i bøtter og spann.
Christine209 Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 Har fått dilla på pepsi max med myyye isbiter i, pleier å ta ett stort glass med rundt 12isbiter oppi, så må jeg tygge dem:p Hjemmelagde rosinboller med fårepølse og majones, av og til greier jeg rett og slett ikke å la vær :| Så får jeg ofte utrolig lyst å sette meg ned med boksen med havsalt og spise, men det skal jeg IKKE gjøre, ser for meg at det umulig kunne vært bra å spise rent salt:p
Pumba78 Skrevet 30. september 2010 #12 Skrevet 30. september 2010 Yepp, Kick her og, den vanlige, må ha minst to hver gang jeg er i butikken. I tillegg til is, helst sandwich, og den som vanligvis er så kjedelig! Blå druer går det mye av, og så benytter jeg enhver anledning til å kjøpe smoothie på smoothie x-change! Vi skal ha vennemidsag og servere lam i dag, har mer lyst på lakris og druer...
mamma til lillingen Skrevet 30. september 2010 #13 Skrevet 30. september 2010 Åååååå, huff så mange fristelser! Skal straks i gang med å lage middag, men har myyyyye mer lyst å stikke på butikken å kjøpe alskens saker og ting som frister mye mer akkurat nå! Jobber rett ved siden av rema, og om jeg har tid når jeg får en sånn "må ha ett-eller-annet" så klarer jeg ikke å la være å stikke innom der før lunsj å handle litt. Og det blir jo ofte til at jeg handler myyye mer enn det jeg i utgangspunktet skulle ha!
Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 30. september 2010 #14 Skrevet 30. september 2010 Hoho. Kjenner til den. Derfor bruker min kjære å ta med seg bankkortet mitt på jobb. Bor heldigvis LANGT unna butikken, og jobber på kveldene, så får begrenset meg litt.
Aliena Skrevet 30. september 2010 #15 Skrevet 30. september 2010 Har fått dilla på to ting. Det ene er havregryn med drikkeyoughurt på. Greit nok, det er jo ganske sunt. Det andre er 200 grams melkesjokolade med daimbiter. Må være 200 gram også, pga da er bitene så store. Prøver alltid å stoppe når jeg har spist halve, for å spare resten til en annen dag, men det er jammen hardt.
*Nøtta* Skrevet 30. september 2010 #16 Skrevet 30. september 2010 Agurk og vaskemiddel/tøymyknere.... jeg får vann i munnen bare av å tenke på begge deler...og eeelsker det når noen jeg kjenner skal ned på feks Europris eller en annen "billigkjede" for der lukter det sååå godt i vaskepulveravdelingen! Har store problemer med å dra meg løs derfra når jeg først har kommet ned dit... syke,syke greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå