Gå til innhold

Er jeg gravid montro? ææææææææ

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en graviditetstest igår, som jeg egentlig regnet med at skulle være negativ. Har veldig uregelmessig mens, så jeg har tatt ganske mange tester, ofte bare for å være sikker på at jeg ikke er det. Vi prøver ikke, men har vel vært litt uforsiktige.

Anyway, den testen jeg tok i går var svakt positiv! Altså, det var en rød strek der, men ikke så sterk farge som på den andre streken. Men du ser den tydelig, og den er rød. Så jeg tok en til idag tidlig, og den viste akkurat det samme. Jeg har hatt og har smerter nederst i magen, og brystene mine er ømme. En del av meg sier at det ikke er noe å lure på. Men en annen del, klarer ikke tro helt på det ennå. Noen som har opplevd det samme og ikke vært gravid allikevel?

Fortsetter under...

Tror nok jeg ville vurdert å ta en test til, men en annen type test. Hvorfor ikke en digital test hvor det står gravid eller ikke gravid... Så slipper du liksom å lure!

Men du skal jo og være klar over at det tar litt tid før testene slår ut. Dersom du fortsatt ikke har fått mensen etter en stund, bør du ta flere tester.

Lykke til!

• 3 uker senere...

trur du burde fære til lege og ta graviditetstest. får det er ikke alle såm slår ut på tiseprøvene når di er gravid. da kan det være godt å ta en blodprøve får og være 100% sikker på om du er det. da får du også mange gode råd fra lege og du vil få en innvendig Ul får og stadfeste hvor langt du er på vei, siden du har veldig uregelmessig mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...