Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god bodylotion??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var så heldig å komme over en Sunkost butikk som skal legges ned, og da fikk jeg tak i Weleda svangerskapsolje til halv pris! Den skal visst være veldig fin. Har lest mye bra om den. Lukter godt også =) Koster 300 kr.

Hei. Jeg ble veldig plaget med kløe på magen utover i svangeskapet. Fikk anbefalt Cocoa Body Butter fra Body Shop. Helt super. Lindret kløen og jeg fikk ingen strekkmerker. Den lukter sjokolade. I starten syntes jeg et var litt pussig å smøre meg med sjokoladelukt. Nå forbinder jeg den lukten med graviditet og det er koselig!

Annonse

Denne brukte jeg sist og den er helt knall:

http://www.manukanorge.no/productdetails.php?product=16

Fikk ikke et eneste strekkmerke sist og har anbefalt den til mange venninner. Brukte den kun på magen og det holdt med en flaske så ble ikke så dyrt da.

Anbefales virkelig!!

Jeg har utrolig dårlig hud, blir tørr veldig fort og klør hvis jeg sitter i vann for lenge. Jeg MÅ smøre meg hver eneste gang jeg har dusjet. Jeg har aldri brukt annet enn vanlig butikk-bodylotion (Nivea, LdB, L'oreal). Når jeg var halvveis i de to foregående sv.skapene hendte det, men slett ikke ofte, at jeg smurte magen med jordnøttolje. Jeg har ikke et eneste strekkmerke og er egentlig veldig overrasket!!!! Heldigvis da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...