Gå til innhold

Vektøkning.............

Anbefalte innlegg

Har dere begynt å gå opp i vekt enda??

Gikk på vekta i dag og så at jeg har gått opp 3 kg.....

Er 9+3 nå.

Forrige graviditet gikk jeg opp over 25 kg, men gikk ned alt igjen etter 4 mnd med ammingen..

Har hørt at det er MYE vanskeligere å gå ned med andremann... Noen som har erfaring??

Jeg spiser mye nå pga kvalmen, men bare vanlig mat. Har ikke lyst på søtsaker i det hele tatt... selvom jeg vanligvis er en skikkelig godtegris..hihi:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142382448-vekt%C3%B8kning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 9+5 idag, og har ikke gått opp noe. Har vært en del kvalm, og kastet opp enkelte dager. Så har vært ned i -1kg.

Men regner med at nå, når formen er begynt å komme seg så vidt, vil kg komme litt etter hvert.

Gikk opp 22 kg da eg gikk med dattera mi, for 13 år siden. Gikk ned 10 kg bare på sykehuset. Men manglet 5 kg på å gå ned alt.

Håper eg slipper så mange kg denne gangen.

jeg er 6+1 og har gått opp 1 kg... det er fordi jeg er så utålmodig (kjenner ikke at jeg er gravid, og leter etter tegn/symptomer)og småspiser hele tiden.

Jeg gikk opp 11 kg med begge mine to barn, med den første gikk jeg ned alt innen 3 måneder, men med andremann tok det 2 år!! og da var det ikke snakk om mange kilo liksom, men alt bare holdt seg på magen. synes fortsatt ikke magen er fin i det hele tatt. Men vil likevel ha et til barn da! veldig!! det er vel verdt en stygg mage livet ut. who cares! og dette kommer fra frøken ekstremt forfengelig altså!! trener 3-4 ganger i uken. 4 år siden jeg fødte sistemann.

med forrige svangerskap som var i mars som jeg mistet i uke 6+3 (MA) gikk jeg opp 5 kg!!! og det holdt seg der ut juli! hormoner sier "de".

denne gangen skal jeg også prøve å holde meg unna usunn mat.. men ikke så lett! de forrige svangerskapene tenkte jeg" jippi en opportunity til å spise hva jeg vil for en gangs skyld siden jeg ser tykk ut uansett, jippi!", ikke så lurt kanskje...

Annonse

Hei jenter :)

Jeg er 9+4 i dag og har gått ned 3 kg, gikk opp 21 kg med førstemann, og hadde fortsatt noen kilo ekstra når jeg ble gravid. Regner med at jeg går de fort opp igjen om en liten stund. Begynte ikke å legge på meg før jeg var i uke 17 sist, så håper at jeg ikke blir større enn jeg var sist, skal være mer bevisst på kostholdet denne gangen ;)

7+1 og har gått opp ca. 1 kg. Tilskriver det all spisingen. Må putte noe i munnen minst 1 gang i timen for å døyve kvalmen, og det er alt som måtte falle meg inn - både vanlig mat og godterier. Håper kvalmen ikke varer så lenge, for ellers kan jeg bli ganske så rund etter hvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...