TrønderBebis Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Noen som har hatt barn før og som har erfaring med stellevesker? Er det vits å kjøpe noen i det hele? Eller er det like greit å investere i en skikkelig kul stor veske som man kan bruke i ettertid selv også?
butterflyes and dreams Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Hei! Er ikke godt å si hva du trenger, hvis du er ute på farten ganske mye med den lille, vil jeg si at det er kjekt med ei stelle veske, Kjøpte ei svart baby bjørn stelleveske for 9 år siden, da den som fulgte med vogna var helt lefsete etter å blitt brukt i 1 år. Nå var vi ute på farten hele tiden og ungene var med, så jeg syntes det var kjekt med ei veske der jeg viste alt lå. Brukte den til ungene var ca. 2 år. og ingen trengte å ha med seg bleier og ekstra skift med klær. Denne veska er nå like fin, er brukt til 2 unger og de selger dem fortsatt. Så her er stellebaggen funnet fram igjen for å brukes til 3. mann også. Den vi har er helt svart og litt sånn hard bag, noe som gjør at mannen min ikke synes det er flaut å måtte drasse rundt på den heller. Men noen foretrekker å ha alt i en liten sekk, så man må nesten finne ut av hva man selv foretrekker!
TrønderBebis Skrevet 30. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2010 Ja gode poeng her Spess det med å ha alt på en plass. Det er veldig praktisk. Takk for kjapt svar og gode råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå