Let's hear it for the boys! Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg tviler sterkt på at bruden vil gå i brudekjolen sin, men jeg har allikevel tenkt å styre unna hvitt bare sånn i tilfelle. Men så har jeg to svarte kjoler som jeg aldri har fått brukt. Er det fremdeles fy-fy med svart hvis bryllupet sto for to mnd siden og dette egentlig er en stor fest med middag, alkohol og dans?
Gjest Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Næsj da, bruk svart kjole, det får være grenser for hva man skal orke å bry seg med. Bruk noe tilbehør med farge, så blir du så fin, så! Ha en fin fest!
Ksenia & Anjem Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 jg synes ikke det passer med svart kjole i et bryllup...har du ikke noe annet du kan bruke?
Let's hear it for the boys! Skrevet 30. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2010 Hehe. Jeg er egentlig ikke typen til å bry meg om slike idiotiske "uskrevne regler", men henger man lenge nok på DIB, så... Går for den lille sorte!
Let's hear it for the boys! Skrevet 30. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2010 Nei, egentlig ikke. Og dette er ikke et bryllup, men en fest i forbindelse med at de giftet seg for tid tilbake.
Uro4 Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 eg har brukt svart kjole på bryllupsfest.... Kjenner også flere som har gjort det... Men, da jeg var i bryllup med middag som var ganske så høytidelig hadde jeg selskapskjole....som ikke var svart
Let's hear it for the boys! Skrevet 30. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2010 Det er ikke høytidelig, så det blir garantert ikke noen selskapskjole!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 jeg syns at det er stor forskjell å bryllupsfest og bryllup. og at man ikke automtisk kan føre over reglene fra bryllupet til en bryllupsfest som pågår en stund etter på. så jeg hadde ikke reagert på sort kjole i den settingen og jeg er blandt de som hadde reagert i et normalt bryllup
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Jeg var i en vennefest nå nettopp i forbindelse med et bryllup som hadde vært i utlandet i mai. Jeg gikk i sort kjole og flere andre også,har aldri tenkt på at det er "fy-fy" jeg! :-)
Mom2Two Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 Det er helt akseptert å bruke sort kjole også i bryllup nå om dagen. Det er bare gamlinger og unge utgaver av Toppen Bech som ikke mener det. Jeg har vært i mange brylluper, både formelle og mer uformelle, mange i vår generasjon som bruker svart kjole. Så ta på deg kjolen din, du:-)
Simply Skrevet 30. september 2010 #12 Skrevet 30. september 2010 Har nettopp vært i bryllup og hadde en sort kjole jeg ville bruke, men en bekjent mente at det var helt fy-fy, så det endte opp med at jeg kjøpte meg en ny kjole med annen farge (ikke så vant til bryllup, jeg). Da vi kom i bryllupet så var det kanskje 10 stk som gikk med svart kjole, så tydeligvis er det ikke så fy-fy lenger.
Tristan`s mamma Skrevet 30. september 2010 #13 Skrevet 30. september 2010 Jeg var nettopp forlover for min beste venninne, i svart kjole, som bruden selv valgte ut til meg... fikk mye skryt etterpå:) Trikset er å friske den opp med et flott farge på sjal, brosje,sko, blomster i håret e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå