Gå til innhold

spent på når egguttaket blir, min mann skal på kurs i 2dager, rundt dagene egguttak kan være aktuell :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

småfortvila greier gitt. Holder til i Tr.heim/st.olavs. Skal på UL førstkommende mandag, så får jo ikke vite noe før da når uttaket blir. Min mann reiser til lillestrøm manag kveld og kommer hjem onsdag...Kurset ble brått bestemt igår og forstår jo hans dilemma også.

Noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på UL en fredag og var på egguttak på mandagen og innsett på onsdagen men er vel legen som bestemmer når uttak blir.

er jo domt hvis det krasjer , hør med legen din :) Lykke til

Skrevet

Skal du på første ultralydkontroll? Hvis det kan roe nervene litt, så har ikke jeg fått vite dag for uttak før på andre kontroll. Har måttet ha 2 kontroller ved begge forsøk.

Og - du får jo tidligst uttak onsdag. Hvis du skal sette eggløsningssprøyte mandag kveld har du medisinfri tirsdag (er sånn på riksen iallefall), og uttak onsdag. Kanskje ha kan komme hjem en dag tidligere?

Krysser fingrene for at det ikke blir krasj med uttak og kurs!

Skrevet

vi hadde et forsøk i mai, da var jeg på UL fredag. Uttak mandagen og innsett onsdag.

1.UL kontroll mandag ja.. Håper inderlig at d ikkje kræsjer.. Vet ikke hva han vil gjøre om d blir uttak onsdag. Han vil jo få med seg begge deler!

Skrevet

Han har jo noen "varer" han må levere, så håper dere slipper å komme opp i dilemmaet!

Lykke til!

Skrevet

Det er vel egentlig ikke et dilemma i og med at han må levere sæd til befruktning på uttaksdagen. Håper uansett det ordner seg da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...