Gå til innhold

tror vi endelig har bestemt åss!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta vår er ni uker å tror endelig vi har funnet navn. vi hadde bestemmt åss for Charlen som mellom navn, hele navnet landet på;

Amelia Charlen

og

Ludvik Mekias (storebror)

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oss!

Så fint at dere har bestemt dere, personlig ikke så begeistret for mellomnavnet, men Amelia er egentlig veldig fint.

Skrevet

Gratulerer med navnevalg!

Ludvik og Amelia er flotte navn!

Skrevet

Hvaslags navn er Mekias? Jeg kan ikke huske å ha hørt det før. Er det fremmedlandsk eller gammelt norsk??

Skrevet

ja synes også Amelia er et fint navn, skriver åss her oppe i Nord Norge:) glemmer litt av bokmål av å til:)

Skrevet

Vet egentlig ikke, var en gammel onkel av min svigefar som het det, og han var fra loffoten..:) men tror det er muslimsk eller noe sånt..er egentlig ikke sikker, syntes bare det var fint å spessielt, vi kaller han bare for Kias..Selv er vi fra Finnmark:)

Skrevet

Gratulerer med navnevalget! Har velg sagt før at jeg ikke liker Charlen, men Amelia er nyyydelig og så vidt jeg kan huske det fineste navnet jeg har sett deg nevne her inne.

Skrevet

Ludvik er fint.

De andre navna er ikke min smak, men gratulerer med å ha funnet noe du liker:)

Skrevet

ja tusen takk:) etter litt smaking, å maaange forskjellige navn synes jeg Amelia er helt nydeli, har forelsket meg helt:) var bare litt redd for at folk ikke skulle klare og huske navnet siden det er så uvanlig. Ingen som heter det her jeg bor, men de lærer det vell fort:)

Skrevet

ja det synes jeg også, er veldig fornøyd med navne valget:)

Skrevet

Amelia er "fremmed" for meg, men etter å smakt litt, så fungerer det. :-)

Ludvik er fint - jeg foretrekker Ludvig, men det er meg.

Charlen synes jeg blir skrekkelig sukkersøtt og klissete og svært lite pent, men det trenger jo ikke du bry deg om. ;-) Mekias har jeg ikke hørt før, og var veldig uvant, men stygt? Nei, synes ikke det.

Gratulerer med valget - det viktigste er at du og dere er fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...