Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Flere som sliter med lavt blodtrykk og elendig form?
Miss Snow Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Formen min er ganske bra, NÅR jeg ikke har lavt blodtrykk. Da er jeg helt kake. Det kommer en liten time etter frokost hver dag, og holder på et par timer. Da fungerer jeg kun liggende. Så lenge jeg jobba, satt jeg og kaldsvetta og det endte stadig vekk med at jeg kasta opp. Det er virkelig lite ålreit! Jeg har prøvd støttestrømper etter tips fra legen, men det hjalp meg dessverre ikke. Så for meg er eneste kur å legge meg ned den tiden det står på som verst.
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 30. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2010 Jeg føler meg elendig store deler av dagen! Gjør vondt å stå oppreist, og alt er bare ork!!! Føler meg som en 90-åring!
Miss Snow Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Jeg har litt vansker med å stå rett opp og ned. Å stå i kø på butikken er en prøvelse! Da kjenner jeg at det begynner å svimle for meg med en gang. Jeg blir helt kvalm og uvel og må stå og henge mot nærmeste hylle eller mot kassa. Så nå som jeg er sykemeldt foregår all handling på tidlig formiddag, når det er minst mulig folk ute, så jeg slipper alt som heter køer. Den svimmelheta er ihvertfall ikke spesielt lett å hanskes med her i gården, så jeg får bare ta det så med ro som jeg kan
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2010 Bra at det er flere av oss! handling ol overlater jeg glatt til mannen min!! Hvor i landet bor du da?
Miss Snow Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er opprinnelig østlending, men de siste åra har jeg vært trønder Enn du?
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2010 Bor på Østlandet, like ved Gardermoen!
Skaubinna Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Jepp! Jeg har slitt med det siden uke 15 og har også vært mye sykemeldt pga dette. Kjenner meg godt igjen i det dere beskriver om butikkøer, kjøpesentre etc.... Har funnet ut at jeg klarer bedre å holde meg i bevegelse enn å bli stående rolig - da svartner det fort. Nå jobber jeg litt igjen, og det går på et vis - med en del ting tilrettelagt:-) Skal bli godt å bli kvitt denne svimmelheten og ugne følelsen altså for jeg begynner å bli rimelig lei av å ligge rett ut...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå