Maja1982 Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg har hatt flere svakepositive tester ca en uke.. har hatt litt små blødninger og spotting i 4 dager.. til i går, da det plutselig begynte å blø masse, friskt blod:( og menssmerter. Tok en test i går, svakt positivt, en test i dag, svaktsvakt positivt.. Er ca 5+1.. var hos legen på mandag da jeg syns alt virket litt rart, dårlig følelse i kroppen. Tenkte de kunne ta en blodprøve, det kunne de ikke.. da måtte jeg vente i 14dager.. Hva skal jeg gjøre? regner med jeg har mistet nå.. Andre som har opplevd??
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Jeg har oplevd begge deler. Hadde SA i uke 7, Da hadde jeg blødning i flere dager, og på den 3. dagen fikk jeg rielignende smerter og ble skikkelig kvalm. Kom ut en geleklump da jeg var på do. Dermed forsto jeg at jeg hadde abortert. Men neste svangerskap hadde jeg masse spotting over flere dager. Husker ikke hvilken uke, men d gikk over. Så fikk jeg plutselig styrtblødning, og ble sendt direkte på UL. Har en halvtimes kjøring til sukehuset, så innen jeg kom dit hadde blødningen stoppet. UL gikk fint, og i dag er jenta mi 2 år og 3 mnd. Så du må ikke fortvile enda. Det er alltid håp! Krysser fingrene for deg
ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 krysser fingrene for deg !!!! håpet er ikke ute
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Du er ikke alene, jeg går også og venter på å få komme inn til blodprøve. Blødde i ca 2 dager, men nå har det stoppet, er 5+5. Jeg har mistet graviditetssymptomene også, er ikke oppblåst i magen lenger. Men vi er gravide inntil det motsatte er bevist, krysser fingrene for at spirene våre klarer seg! Du kan ringe gyn på sykehuset for å komme inn til ul hvis du forteller at du blør og har smerter. Fra uke 6 er det mulig å se hjerteslag. Så jeg synes ikke du skal vente 14 dager på blodprøve, men heller på ul før den tid. Ventetiden er fæl, jeg vet! Mer om mine siste dager: http://www.dinbaby.com/forum/thread/142375617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå