Gå til innhold

veldig usikker her nå, trenger råd å din erfaring..

Anbefalte innlegg

tirsdagtok jeg 3 gravidtester en QR en CB og en clearblue me ukeindikator alle var positive svakt men så d godt å på den digitale sto det 1-2 uker altså 3-4 uker, i dag mårrest tok jeg en vanlig clearblue og den var bare en utrolig svak strek på så vidt man så den.

tenkt å ta en ny test om noen dager igjen, er det noen som har opplevd å få falsk positiv på den digitale eller har noen råd å komme med?

er temmelig utålmodig her nå... huff

Fortsetter under...

Du kan ikke få positiv test uten å vere gravid. Samme hvor svak streken er, gravid er du uansett. Er bare spørsmål om hcg nivået ditt er høyt allerede nå..Du trenger absolutt ikke bruke penger på flere tester

men trenger ikke den digitale testen høyere hcg en den vanlige?

synes da at det er rart at den digitale slår ut å ikke den vanlige. er litt ikke bare litt men veeeldig forvirret her

Hesann :)

Triveldig å se deg her :) Tror nok at du er gravid ja :) Så sier gratulerer jeg og velkommen inn hit :) Mine tester var også svake, men de ble bare sterkere og sterkere etter noen dager.

Har bare noen dager igjen her inne så flytter jeg videre :)

Store gratulasjonsklemmer fra meg :)

tror uansett ikke dette kommer til å gå så bra IGJEN, er bynt å små blø, i går var jeg kvalm å hadde ømme bryster i dag merker jeg ingen ting å plutseli ser jeg ferskt blod nå i sted da jeg gikk på do, er kjempe lei meg, er bynt å lure på om jeg aldri skal få et til barn jeg:(

Jeg kryssr fingrene for at det bare er litt små blødninger. Jeg blødde denne gangen rundt da jeg skulle ha mensen, men det stoppa opp. Ønsker deg masse lykke til, men sjønner du blir frustrert.

Klemmer.

Annonse

Hei!

Det høres ut som en kjemisk graviditet. Jeg opplevde dette i august.

Fikk tre svake tester og da jeg var 4+6, så fikk jeg mensen og testen var negativ.

Det går nok bra neste måned, for nå er kroppen i gravidmodus:)

Lykke til!

blødningene er bynt å ta seg opp, bare rent ferskt blod, skal på ul i morgen, ville vente til blødningene har tatt av litt, tok en ny g-test, den var helt positiv igjen, men har egentli ikke noe håp på dette.

ble litt tøft dette nå... huff

Åh...det er så skuffende med det derre blodet!!! MEN det kan fortsatt være håp da - selv om man gjerne forbereder seg på det verste likevell. Jeg har som deg opplevd å begynne å blø tidlig - var ca 5 uker...å det var desverre en SA :( Det var min tredje ufrivillige abort :( Det var utrolig surt, men jeg var veldig glad jeg slapp å gå helt tiil uke 13, som jeg gjorde med min første MA!

Jeg krysser fingrer og tær for at dette er en blødning som går over og at alt er bra - å om du nå skulle være så uheldig å mistet igjen, så prøv igjen - ikke gi deg! Jeg vet det er ufattelig tøft psykisk - men hold ut! Når den riktige spiren sitter - så er det verdt det - alt sammen!

Riktig stor og god klem fra meg til deg!!!

tusen takk får at dere deler erfaringer å støtter opp her inne:)

er bynt å bli veldi sliten her nå, har holdt på i 6 timer med av å på blødninger, bare reint blod ingen klumper,men store smerte tak som kommer å går. sist da jeg mista i uke9 kom alt ut selv, d var en litt drastisk episode med mye blod over alt å til slutt sto jeg med den lille lyse kula med foster som jeg så osv mn i mårgen skal jeg på ul å da blir d nå sjekket opp er dette en ny SA så håper jeg på utredning slik at en spire noen gang kan sitte der i 9 mnd uten at jeg må ligge de 3 første mnd.

takk får all støtte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...