Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 43

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt idag med cb digital :D

Kjøpte en ny test med ukesindikator, og der sto det 2-3 :)

Fryktelig spennende dette:D Er 4+3 idag, om jeg har regnet ikm rett, og beregnet termin er 6. juli 2011 :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter mye om og men..orket jeg ikke gå rundt som et ? Kjøpte cb digital test og den lyste GRAVID mot meg...endelig kan jeg senke skuldrene og ta helg med god samvittighet..vennetur uten alkohol kan være bra med tanke på nylig gravert.

lykke til petrine og dere andre som skal teste de nærmeste dagene! håper dere kommer etter..

klem

Skrevet

HURRA!!!!!!!!!!

Så glad jeg blir for å se mange flere som tester positivt!!

Så herlig at flere lykkes, jeg bare håååååper at flere melder seg på gravidlista for uke 43:-)

Gratulerer så mye alle sammen.

Til dere som har fått TR...GRRRR!- Vet hvor utrolig kjipt det er når man ønsker..håper dere peiser på som aldri før til neste pp!

Ellers så ser jeg jo at det er mange med ikm i dag, jeg krysser fingre og det som er for at dette blir en topp-dag:-)

Skrevet

Blææææ Ikm i dag og TR kom som ventet når jeg stod opp i dag :(((

Jaja, vi får se hva som skjer videre. Kanskje det blir en liten pause på oss..

Gratulerer til alle dere heldige som er blitt gravid, og masse lykke til =)

Skrevet

Æsj, kjipt da, Petrine. Kryssa fingra for deg! Sleng deg med i neste pp! Kanskje får vi positiv graviditetstest i julegave :-)

Skrevet

Her kom tanta i dag:-(

Tror vi tar en pause i prøvinga nå pga forskjellige årsaker...

Prøver nok igjen om noen mnd..Er jo veldig klar for nr tre nå, men må nok bare vente...

Gratulerer så mye til alle dere med positiv test.

Masse lykke til:-)

Skrevet

Herregud, herregud.Jeg tok en billigstrimmel imorges, og det var en strek der. Mye svakere enn kontrollstreken, men den var der! (har sett nok blendahvite tester til å vite hvordan dem ser ut) Må skrike ut litt her, vil ha det som en overraskelse til mannen, så han ikke får ikke vite det før jeg har en positiv CB :) Han sitter i telefonen nå, og aner ingenting ;) Skal sjekke igjen imorgen med ny billigstrimmel, og evnt. CB digital, men må være heeeelt sikker på at den bli positiv! Sier et forsiktig hurra :)

Skrevet

Sier et forsiktig;; Gratulerer! til deg The-mamma til to? 3PP :):)

Skrevet

Så koselig! Gratulerer Thea-mamma til to? !!

Skrevet

Jaha... da har IKMdagen kommet og gått, og ingen TR har jeg fått:) Passa utmerket med et lite rim her nå. Er vel snart den eneste som er aktiv på denne linken lenger. Er det flere der ute som hadde IKM denne uka, men ikke sett snurten til TR eller positiv test?? Jeg kjeder med med ventinga. Nå har jeg gått til innkjøp av tamponger også, så jeg er godt forberedt på besøk av TR nå.

Har lest her inne et sted eller på pernilleinfo at lutealfasen aldri endrer seg med mer enn en dag pluss minus. Er dette korrekt? Hadde 15 dagers lutealfase forrige pp, og i dag er jeg på dag 16. Da bør vel strengt tatt TR komme iløpet av dagen eller i morgen?

Skrevet

Hi,hi, jeg er inne omtrent hver dag å sjekker om det er noe nytt fra trønderbataljonen:-)

Det med lutealfasen har jeg også lest om andre plasser at ikke forandrer seg noe særlig i antall dager. El derimot kan jo variere. Du vet sikkert når den var?

Skal bli spennende å se de neste to dagene:-)

Skrevet

Men hvorfor fikk jeg TR 4 dager før IKM da da? :P jeg vet når eggløsning var(testet), og mens kom 4 dager for tidlig.. hmmm.. rare greier..

Skrevet

Ja ikke vet jeg! Jeg tør ikke tro eller håpe på noe som helst lenger. Tror man bare får smøre seg med tålmodighet her... Svake mensmurringer på gang her, så det er vel sikkert TR som er på tur. Ingen blødning eller noe enda da. Man kan jo alltids glede seg over d:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...