Tuddeli Skrevet 24. oktober 2010 #151 Skrevet 24. oktober 2010 Usj, så dumt at tanta ser ut til å være på vei hos deg da ☆★Storesmurf&lillesmurf. Her har vi fått omgangsjuken i hus, forbanna dritt. Så både mini og jeg spyr, og det har ingen ting med en eventuell graviditet å gjøre :-( Blæh! Testa dessuten negativt i dag. Fortsatt to dager igjen, men begynner å miste håpet. Belager meg på ny pp. Mange som er flinke til å ikke teste før IKM denne gangen eller?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. oktober 2010 #152 Skrevet 24. oktober 2010 Vi kommer til å få lykke neste pp Tuddeli. for det har jeg bestillt god bedring forresten!
Tuddeli Skrevet 24. oktober 2010 #153 Skrevet 24. oktober 2010 Tusen takk! Jepp, vi skal nok få det til :-))
tussemor <3 <3 Skrevet 24. oktober 2010 #154 Skrevet 24. oktober 2010 Gratulere Trønderline :D Blir spennede å følge deg fremover, uansett om jeg er gravid eller ikke... Jeg har ikm på torsdag, men sist mnd. begynte jeg å spotte 3 dager før mens, så jeg er spent på d kommende dagene. Jeg har ingen klare symptomer på graviditet, har litt stikking og er litt støl nederst i magen, og stikking ryndt navlen, men det kan være mens som er på gang regner jeg med :/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 24. oktober 2010 #155 Skrevet 24. oktober 2010 Trønderbataljonen svarer:) Ble ikke lagt inn noen flere aksjer under x-faktor nei. Gubben var ikke i humør:( Trodde at jeg hadde EL senere enn først antatt pga masse slim, men etter litt intense studier på nett fant jeg ut at dette ikke va EL-slim. Så jeg har nok truffet godt med EL. Men er vel langt fra noen garanti for å bli gravid av den grunn. Forrige måned hadde jeg ALLE symptomer i boka! Denne gangen var jeg bare fryktelig kvalm og dårlig i to dager rundt antatt festetid. Ellers merker jeg ingenting. Kjenner jo ting i livmorområde av og til, men det gjør jeg alltid mellom EL og IKM. Så denne gangen har jeg faktisk ikke peiling på hvordan det går. Kjenner til alt hell at jeg er ganske avslappa med tanke på at det er ei uke til ikm. Nå har jeg ti tester liggende, og har ikke engang lyst til å prøve meg før tia. Har nok noe med testefesten min forrige pp å gjøre(svei av tester for 500,-). Idag har jeg vært på elgjakt:) Det ble en okse, men det var ikke jeg som skjøt den(dessverre). Greide å skjære meg i tommelen da vi flådde den. Tok hele toppen på leddet på tommelen:( Så nå sitter jeg med en diger bandasjert tommel! Bra jeg har fri fra jobben i morgen, for det hadde blitt vanskelig å holde saks og kam med denne tommelen. Nå begynner all frisklufta å ta på kjenner jeg, så skal snart finne senga. Håper du finner roa med graviditeten, Trønderline. Og at spiren klyper seg fast i deg og ikke slipper før i juli:)
Peispå! Skrevet 25. oktober 2010 #156 Skrevet 25. oktober 2010 Wow! Drar du på elgjakt? Sånn synes jeg er så kult!-Litt sånn urkvinne i deg:-) Drar på jakt, flår dyret, og får jaktskade..! (Du må ikke sy da?) Følger med hver dag på dere jeg nå... De fleste har ikm litt uti uka, så nå blir det spennede:-) Og ja, lille spire må klore seg fast så godt som den aldri har gjort før! Har ikm i dag og sjekker trusa hver gang jeg er på do..det blir vel bedre med tida:-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 25. oktober 2010 #157 Skrevet 25. oktober 2010 Slipper å sy ja. Det var bare skinn som løsna, men det var egentlig ille nok Våkna i mårres av at det sto alarm på telefonen min: Husk g-test, 5 dager siden festesmerte!! Hahahahahahahahahhaha! Jeg ignorerte min egen oppfordring og tissa rett i do som ingenting! hehehe. Syns jeg er umåtelig flink for tia:) Må vel prøve å finne på noe fornuftig idag. Hadde egentlig lyst til å begynne med rundvaskina til jul (har tatt soverommene da), så slipper jeg det midt i julerushet på salongen, men så var det dette med tommelen da. Kanskje jeg har et par gummihansker liggende. Får se hva jeg gjør. Noen av dere som har starta med juleforberedelser? Lykke til med testinga alle sammen! Og husk å oppdatere IKM-lista når dere vet noe:)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 25. oktober 2010 #158 Skrevet 25. oktober 2010 Slipper å sy ja. Det var bare skinn som løsna, men det var egentlig ille nok Våkna i mårres av at det sto alarm på telefonen min: Husk g-test, 5 dager siden festesmerte!! Hahahahahahahahahhaha! Jeg ignorerte min egen oppfordring og tissa rett i do som ingenting! hehehe. Syns jeg er umåtelig flink for tia:) Må vel prøve å finne på noe fornuftig idag. Hadde egentlig lyst til å begynne med rundvaskina til jul (har tatt soverommene da), så slipper jeg det midt i julerushet på salongen, men så var det dette med tommelen da. Kanskje jeg har et par gummihansker liggende. Får se hva jeg gjør. Noen av dere som har starta med juleforberedelser? Lykke til med testinga alle sammen! Og husk å oppdatere IKM-lista når dere vet noe:)
Babyface78 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #159 Skrevet 25. oktober 2010 Har fått de klassiske symptomene på tanta nå...Vond i korsryggen og ømme bryster..Håper jo selvfølgelig at det ikke er det denne gangen... Noen som har hatt menssymptomer og vist seg å vært gravid istedenfor? Skal prøve å vente med testing denne gangen.(spørs om det går bra) Blir sprø av all denne ventingen.... Gratulerer så masse til alle som er blitt gravide allerede... Lykke til videre:-)
Peispå! Skrevet 25. oktober 2010 #160 Skrevet 25. oktober 2010 Har selv ikm i dag, og selv om jeg har ca 10 positive tester, føler jeg alikevel mensmurring. Noe småredd her jeg sitter, men må vel bare stole på at testene stemmer. Tror det er vanlig å føle at TR kommer selv om man er gravid, så ikke mist motet! Enda noen dager til ikm til deg? Her slipper vi ikke håpet før tr er kommet, så heier på deg fortsatt jeg:-)
Babyface78 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #161 Skrevet 25. oktober 2010 Har ustabil syklus, men sist kom mens på dag 31..Er på dag 26 nå... Så alt fra onsdag til lørdag er mulig...Gir absolutt ikke opp håpet nei... Men er redd for å bli skuffa igjen.. Du er nok garantert gravid trønderline:-) Blir mye lesing og spekulasjoner når man sitter hjemme om dagene....Må komme meg en tur ut for å tenke på noe annet kjenner jeg;-) Kommer med oppdateringer etterhvert:-)
Babyface78 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #162 Skrevet 25. oktober 2010 Har ustabil syklus, fikk mens sist på dag 31...Er på dag 26 nå. Så alt fra onsdag til fredag er mulig..Gir ikke opp håpet før tanta er her, noe jeg selvfølgelig håper ikke skjer... Føler meg litt småkvalm og svimmel i dag, men det kan jo bare være innbilning.Skal prøve å ikke teste for tidlig denne gangen, selv om det er lettere sagt enn gjort... Du er nok gravid trønderline, heldiggris... Gratulerer så mye:-) Oppdateringer kommer etterhvert....
snuppo Skrevet 25. oktober 2010 #163 Skrevet 25. oktober 2010 tante rød kom igår...fan!! jaja, prøver på nytt., er fersk i prøvinga uansett hehe.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. oktober 2010 #164 Skrevet 25. oktober 2010 GRATULERER DERE SOM HAR TESTET POSITIVT!!!! Selv, så tror jeg ingenting.. Venter mensen på lørdag, antar den kommer, så får vi bare se. Har vært smart å brukt opp alle testene mine....*kremt* Skikkelig lurt ja.. Har småømme pupper og ikke tegn til noe som helst fruktbart nedi der, så jeg er nå rimelig sikker på at jeg har hatt eggløsning (For ikke å glemme tidenes el-smerter!! SHIT!) Har ingen symptomer. Stikker og murrer innimellom, men det gjør det jo alltid etter el, uansett.. Gleder meg til spennende lesing de neste dagene!!
tussemor <3 <3 Skrevet 25. oktober 2010 #165 Skrevet 25. oktober 2010 Hvordan har det gått med dere som har IKM idag?? Er så spent på å høre hvordan det går med alle som får svar denne uka! Denne uka kommer til å gå så saaaakte, jeg skal ikke teste før på torsdag/fredag :/
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. oktober 2010 #166 Skrevet 25. oktober 2010 Så utrolig kjedelig for dere som har fått tanta på besøk (( Og gratulerer masse til dere som har fått en spire denne mnd )) Selv har jeg ikke testet. Kommer vel til å teste onsdag/torsdag. Skal bli spennende å se hvor mange som kan gå videre. Håper jo at jeg er en av de da, men har ikke helt troen på det. Litt symptomer, men ikke mer enn at det kan være pms :/ Tørr ikke stole på denne kroppen her jeg... Ikke mange dagene til jeg får svar ihvertfall...
Oktoberskatt Skrevet 25. oktober 2010 #167 Skrevet 25. oktober 2010 Ingen TR her, men tror ikke sy-klussen er helt stabil etter p-pilleslutt enda, føler ikke at tr er på vei... og føler meg hverfall ikke gravid. meeen... tar nok en g-test i morgen tidlig, sånn bare for sikkerhets skyld hehe:) Gratulerer super mye til dere som har fått positiv test:) lykke til over i 1. tri:) Har foresten bestillt meg noen el-tester fra billigtester nå for kanskje og få litt oversikt over syklussen:) håper jeg klarer å tolke streker eller ikke streker:) ser det er en del her inne som ikke helt klarer å forstå seg på strekene, skygge-strek, sytråd strek osv
Tuddeli Skrevet 26. oktober 2010 #168 Skrevet 26. oktober 2010 Da kom tanta som fryktet. På IKM dagen presis... Jaja, bare å komme seg opp på hesten igjen det. Lykke til med testinga alle dere som ikke har kommet dit ennå!
lilleknertn<3 Skrevet 26. oktober 2010 #169 Skrevet 26. oktober 2010 Hei hei! Jeg hadde ikm igår, og enda ingen tr.. Etter el har jeg gått og hatt mensmurringer, og stikninger.. og sikkert mye annet også om jeg bare hadde kjent godt etter.. Men i forrige uke dabbet det liksom litt av da.. så da tenkte jeg bare at ok, da er det bedre lykke neste pp.. Så igår på ikm-dagen ventet jeg jo tr.. menssmertene kom tilbake, og denne gangen sterkere enn rett etter el.. Jeg gsprang på do hele dagen og kikket om det var kommet noe, for jeg hadde så innmari vondt! Men ingenting! Og i natt var det såvidt jeg fikk sove.. Skikkelige kramper, men på en måte litt ulik menssmerter.. var så rart, og inni "¤#"# vondt!.. Våknet flere ganger og bare lå og reiv meg, og tenkte at nå kom vel tanta.. Men neida!! Veldig uggen idag, men ingen tr enda.. Tror jeg blir gal av dette! Har ingen tester som jeg kan fyre av heller.. :| Noen andre som har skikkelige krampelignende smerter? Eller opplevd lignende? Kjennes på en måte ut som at tr prøver å kommer for harde livet, men får det liksom ikke til... På en måte... Vanskelig å forklare! Forresten : Gratulerer til alle dere som har testet positivt!!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 27. oktober 2010 #170 Skrevet 27. oktober 2010 hei jenter jeg svidde av en test idag.(ikm i morgen).svakt svakt kryss på cb etter 2-3 min..men den loddrette er veldig veldig svak men en så krysset der før 10 min.....så nå er jeg litt usikker her jeg sitter selv om magefølelsen har sagt meg at jeg har vært gravid lenge....he he..symptom fantom...men..jeg fikk sånt svar på jenta mi,.når jeg var gravid med henne..og d skal sies at d ikke var fra den første morgen urinen jeg tok den idag,.da jeg var oppe å tisset kl 5, glemte jeg meg bort...så tisset jeg igjen kl 9, uten å drikke noe i mellomtiden..var ikke så konsentrert urin likevel. så jeg tørr ikke slippe jubelen løs..venter å ser om tr dukker opp i morgen..ellers svir jeg av en test før jeg og mannen reiser på vennepartur ¨på fredag. gratulere til dere andre med pos. test denne uken jippi.. petrine har du testet idag? noen andre..?? twi twi til oss i uke 43...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 27. oktober 2010 #171 Skrevet 27. oktober 2010 Gratulerer så mye mamMa1 til 2 med passasjer! Dette er alltid hyggelig lesing! Selv er jeg på 11dpo. Har brent to tester allerede (5dpo og 7dpo) disse var selvfølgelig kritthvite. Nå er jeg ganske avslappa kjenner jeg( spent er man jo alltid, men ikke så ille som jeg var forrige pp). Tar kanskje en test på lørdag dersom ikke TR plutselig dukker opp en dag for tidlig. Flere her som har startet testekarusellen?
Summerheat85 Skrevet 27. oktober 2010 #172 Skrevet 27. oktober 2010 I dag testet jeg med ukeindikator, 14 dager etter el og har ikm i dag. Jeg har høyt hcg-nivå! Hcg tilsvarer befruktning for over 3 uker siden! Så her er det enten tvillinger som kommer eller ei jente
lilleknertn<3 Skrevet 27. oktober 2010 #173 Skrevet 27. oktober 2010 Gratulerer så mye nesten prøver! Høres kjempespennende ut! Jeg hadde ikm på mandag, men har ikke testet enda.. Sitter her uten tr og hatt store smerter siden mandag.. Og ingen tester her hjemme
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. oktober 2010 #174 Skrevet 27. oktober 2010 Ikm i morgen... Men tror nok TR kommer en av dagene. Ikke at jeg kjenner så mye til det ennå, men vet liksom bare at hun kommer Liker ikke TR jeg ( Har likesom nok tanter og trenger absolutt ikke en til. Blæææ. Kommer vel til å teste i morgen så får vi se. Hvordan går det med dere andre da??
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 27. oktober 2010 #175 Skrevet 27. oktober 2010 kan jo hende da Petrine skulle egentlig ha TR idag jeg, men er snart ferdig med den så da er det ny pp for meg om ikke så aaalt for lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå