Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 43

Anbefalte innlegg

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Har testet en test hver dag siden onsdag, da jeg fikk min berømte "etter tidsfristen"positiv-prøve.

Hadde en billig strimmel liggende, tok den neste dag(tors)negativ.

Fredag fløy jeg på apoteket, svidde av en quick response, fikk enda et svaakt positivt resultat etter tidsfristen, og siste test er svidd av nå!!

Først nok en QR-nesten samme resultat som den i går-tok så¨en CB digital. Tenkte at her fikk det briste eller bære, jeg var lei av å tolke streker, tydlighet og farge på dem.

Kom fram ganske raskt GRAVID!! For et nydelig ord:-)

Gråter av lettelse.

Dette blir min 3.graviditet i år, så det er med skrekkblandet fryd jeg skal ta fatt på de først nervepirrende ukene. Har " MA bak meg i år, og vet at tankene skal få kjørt seg. Men akkurat nå skal jeg bare glede meg, og trekke et lettelsen sukk!- jeg er ihvertfall gravid:-)

>3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det bare å innse det..angrepille virker ikke på meg, samme hvor tett etter samleie jeg har tatt den! 10 dpo i dag, og en pen og tykk, dog svakere enn kontrollstreken strek med mye farge! Jeg er på dag 24 i syklusen, og hadde nok fått positiv test i går med styrken på streken! Jeg har aldri fått positiv test tidlig!

Skrevet

Men, gratulerer så mye med positiv test da!

Du ville det vel, selv om tidspunktet var litt ubeleilig?

Da tester du jammen meg positivt tidlig du også:-)

Håper flere får positivt snart, jeg heier sånn på alle sammen. Har på følelsen at uke 43 blir bra!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse masse trønderline!!!! =))))))) Superglad på dine vegne!! Dette var gode nyheter å komem inn til =)))

Nå krysser jeg alt for at spiren klorer seg godt fast og at du kommer i mål til slutt. Tenk, du skal få baby!!!

Skrevet

Nesten prøver:

Hvorfor tar du angrepiller? Ikke det at jeg har noe med det,du trenger ikke svare om du ikke vil, bare lurer....

Gratulerer med positiv test. =)

Skrevet

TAKK PETRINE!!!! Enn det!-hadde aldri regnet med at dette skulle skje.-og jeg som var så nedfor og deppa på torsdagen...

Nå er jeg så lettet, glad og overrasket.

Gleder meg til testefesten deres andre også, tror det blir en liten gjeng jeg, som kommer ut av denne uka med herlige nyheter:-)

Gud, det kjennes ut som jeg dauer av lettelse....

Skrevet

Forstår deg godt!! Tenk så deilig når en ble så skuffet :)))) Nei dette var litt av en gave!

Jeg har ikke troen denne gang =( Men tiden vil vise. Om jeg er gravid blir jeg nok sjokket hehehe =) Har hatt litt symptomer, men det har jeg hatt før også så det stoler jeg ikke på nei.. Bestillte meg nye tester i går, så de kommer vei mandag eller tirsdag. Blir vel å begynne testingen da..

Men jeg håper det er mange som blir gravid!

Skrevet

BTW: Vi hadde jo barn som varslet graviditet vi Petrine!'

Mi jente har hatt rett i 2 graviditeter + en abort nå...nesten så man begynner å lure.

du får spørre sønnen din Petrine... :-)

Skrevet

Hehehe ja det der er utrolig!!

Han påstår at han skal bli storebror han. Er jo begynt å fortelle det til andre folk også, som i bhg... Hehehe. Tenk om han har rett da?? Huff nei det tør jeg ikke tenke på engang...

Skrevet

Ja, tenk om...!Dattera mi har hardnakket sagt at det er baby der, gutt.

Når jeg sier: Det er ikke baby der nå, kanskje den kommer om ei stund o.s.v , har hun vært veldig bestemt, Babyen ER der mamma, den er inni magen din. Svarer alltid at det gutt, enda så forelsket hun er i dukker og jentebabyer. Skulle for moro skyld vært morsomt å se hva hun har sagt om folk hun ikke kjenner.

Skrevet

Hun hadde jo rett da, om at det er en baby der!! Er jo noen som bare vet sånt!! Utrolig :o) Nå blir jo neste spenningen å se om det er gutt da :) Ganske rart det der egentlig... Men fasinerende. Du får følge med om noen i omkretsen deres blir gravid. Se om hun sier noe om det før hun får det fortalt. Er nok flere enn vi aner som har evner vi andre ikke forstår.

Skrevet

Gratulerer til "nesten prøver" og "trøndeline"!! Så gøy at noen på tråden har testet positivt allerede! Håper vi andre følger etter :-) Til ☆★Storesmurf&lillesmurf, så artig at du har akkurat de samme "symptomene" som meg, blir spennende og se da om noen av oss er på tjukka :-) Jeg kan forresten føye til umennesklig sulten på symptomlista. Kan ikke huske at jeg har vært så himla sulten siden forrige gang jeg var gravid... Når har du IKM? Og når skal du teste? Jeg har på tirsdag. Skal prøve å utesett testingen så lenge som mulig, men er visst elendig til det. Skal ihvertfall ikke teste i dag.

Skrevet

Gratulerer så mye dere som har testet positivt :) !!!

Selv har jeg teset to blendahvite tester de siste dagene etter noen jeg innbiller meg som svake positive, så det var nok bare et egg som "streifet innom" :(( Jaja, har mistet litt motet nå. Men ser på en måte frem til utredning nå. Vil ha svar på beskymringene mine og samboerens. Lykke til dere som ennå venter på positiv test :)

Skrevet

Grattulerer Trønderline :) Her har det kommet noe spotting idag. får se hva det er fårnoe imorgen :S

Skrevet

Petrine: helt i orden at du spør :) nicket mitt er nesten prøver, noe jeg er..kuttet ut prevensjon i juli og gikk over til temperaturmåling, og var innstilt på at vi forhåpentligvis skulle begynne å prøve snart..mye skjedde etter den tid, og derfor begynte vi aldri å prøve..vi hadde sex to ganger denne måneden, men på grunn av situasjonen vår, så var det best å ta angrepille..alle vet hvordan det gikk :P vi er begge glade for graviditeten, men mannen er litt snurt for å ha gått glipp av prøveperioden med mye sex :D tusen takk for gratulasjoner fra alle :) jeg har tydeligvis høy hcg, for jeg testet like positivt på ettermiddagsurin, fortsatt på 10 dpo :)

Skrevet

Heeeer var jo skravletråden min jooo!! Har leita og leita, men ikke funnet den!! Haha! God morgen til meg også, liksom :P

Ikm lørdag!!

Hvem som er her inne da, tro? *lese nedover tråden*

Skrevet

Takk for svar nesten prøver =)) Har jo egentlig ikke noe med det, men nysgjerrig som jeg er, spør jeg :)

Hvordan går det med spottingen smurfen??? Håpe det ikke var noe mer enn det!!

Drømme stress-less: Hehehe =) Den som leter finner. Tråden har stort sett lagt på 1. siden hele veien, men av og til ser en seg blind. Vi er ganske mange i uke 43 :)) Blir spennende å se hvor mange som kan juble.

Symptomer vil jeg ikke snakke om, kan ta det hvis-om-at jeg evt blir/er gravid. Hehehe. For symtomer har jeg, men det har jeg jo hatt hver pp, så prøver å ikke lure meg selv..

Skrevet

Hei Petrine!

Det var bare i går denne spottingen.. Og i 2 dager nå har tempen min blitt enda høyere enn eggløsnings tempen.. jeg pleier gå opp 0,5 når jeg har eggløsning og fram ti mens, men nå ligger det på 0,7... var bare et par dråper i går. ingenting i dag. men føler meg minst mulig gravid idag da:P rare greier.. hvilke symptomer er det snakk om da Petrine?

Skrevet

Dette lover jo bra da smurfen!! =)) Håper håper for deg :) Det sies jo at tempen stiger ytterligere litt om en er gravid=)

Nei det er nå vanlige symtomer som jeg har hatt i alle pp, uten at det har vært noe graviditet :/ Jeg prøver å bortforklare alle sammen hehehe. Når jeg kjenner det, noe jeg gjør flere ganger for dagen, bare skyver jeg de vekk. Vil ikke bli skuffet. Føler det er bedre for meg selv nå som jeg klarer å fokusere mindre på hele prøvingen. Har hatt ett helt avslappet forhold til det denne gangen :) Ble ikke lei meg engang når jeg hadde el-smerter når jeg var i Praha og mannen hjemme. Vi har truffet på el i hver eneste pp så jeg føler det ikke går uansett..

Men når alt dette er sagt har jeg jo ett bittelite håp innerst inne =) Ønsker jo dette veldig, men har gitt litt opp.

Skrevet

Velkommen inn drømme stress-less!- hadde ikke du tidenes EL denne runden? Hi,hi, mener å huske å ha lest noe om at det kjentes ihvertfall... :-)

Synes det virker lovende for opptil flere her!- nå er ikke jeg noen racer på temping, men er det lovende at tempen er høy Smurfen?

Når skal dere igang med utredning 'kanskje snart' ?

Skjønner så godt skuffelsen, så rart at du får så mange 'nesten positive' tester. Kjenner enda så vanvittig skuffelsen var på torsdag da jeg testet negativt etter den første lovende testen. Hadde tatt knekken på meg det der, dersom jeg skulle få flere slike resultat mnd etter mnd.

Så nå sitter jeg her, bestilte tester i ren desperasjon fra nettet, de kom i går. Og pga fest i går måtte jeg jo teste på forhånd-ergo handlet jeg massivt inn fra apoteket... Nå sitter jeg med tester til opp over ørene:-)-

og trenger dem forhåpentligvis ikke mer!!! HURRA!!!!!! :-)

Søte Petrine: Ser du prøver å ikke få forhåpninger....det er jo nesten umulig!- ihvertfall hvis man håper på og har masse symptomer.!

De tre gangene jeg har vært gravid hittil, har jeg ikke kjent noenting før uke 5 og 6-ergo ikke store forhåpningen på å være gravid.

Denne gangen føler jeg selv at jeg har hatt ALT! Så snålt, dette har jeg aldri opplevd før. Har aldri nå pms, kjenner knapt EL og har klokkesykluser. Ler høyt og godt for meg selv når jeg hører alle som ramser opp symptomene uke etter uke." Som om noen kjenner alt dette en dag etter EL"....liksom! _Men, denne gangen har jeg søren meg krysset av omtrent alt selv på symptom lista ! Blir spennende å følge med alle sammen!

Skrevet

arti at du er gravid trønderline, måtte spiren sitte !:)

Petrine.. skjønner deg veldig godt der ja...

Men duh... hva betyr det at det er gult lys på babycompen da? synes å huske at jeg ikke har fått d siden jeg starta med den jo.. betyr ikke det at den lærer om kroppen min enda? men hvordan går det ann nå da? hehe

Skrevet

Gult lys betyr at den ikke har bekreftet el enda. Jeg har pleid å få det noen ganger, men den kommer over på grønt, eller som min grønn, gul, rød blinker etter hverandre. Det betyr mistanke om mulig graviditet..

Skrevet

Hvordan går det med TRØNDERBATALJONEN?

Storesmurf: Det virker jo kjempelovende ut for deg! Krysser fingrene for alle og enhver her inne, men det var jo arti å oppdage at vi var 4 trøndere her også da:-)

Vil så gjerne ha "klubb" hi,hi,hi

Kaja2007 og Lykke<3mamma, hvordan går det med dere?

Ser at du Kaja2007 har ikm om ei uke, så der må det nok ventes litt...men fikk du lagt inn nok x-factor aksjer? Har du trua? He,he.

Når har du ikm Lykke<3mamma?- så moro å følge med alle sammen:-)

Skrevet

ok Petrine.. arti at d blinker sånn til deg da :) men jeg får no mens denne gangen ser jeg.. mye mere spotting idag, pluss mens-hodepinen jeg bruker å få og litt mens-smerter.. jaja:P får bre krype til neste pp :) men håper virkelig den sitter hos dere andre nå!

Skrevet

men er litt rart med den temperaturen . kan jo være noe annet som gjorde det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...