Tuddeli Skrevet 11. oktober 2010 #51 Skrevet 11. oktober 2010 Ah, 3. dagen med EL-test her nå, fortsatt bare sytråd-strek... kjeeedeeeelig. Du stoler ikke på EL-kalkulator, Kaja2007? Dårlig erfaringer?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 11. oktober 2010 #52 Skrevet 11. oktober 2010 Nja.. blir så opphengt i datoer at kroppen min svarer med å klusse med syklusen. Jeg som alltid har hatt 28 dagers syklus, fikk plutselig 31 dager da jeg begynte å følge EL-kalkisen. 3 dagers forskyvning på EL og dermed også på IKM. Ble så forvirra. Det var egentlig bare tull av meg i utgangspunktet, for jeg har alltid kjent når jeg har EL, og aldri tatt EL-tester. Ble gravid på første forsøk forrige gang. Så det handler vel egentlig mest om at jeg har klussa med hjernen min. Håper streken din blir tykk og fin snart Tuddeli
Tuddeli Skrevet 12. oktober 2010 #53 Skrevet 12. oktober 2010 Yes, positiv EL-test i dag. Synd jeg nesten ikke ser mannen min de neste to dagene da....hmm... skal nok få det til, om jeg så må voldta stakkars mannebeinet i søvne :-D
LC87 Skrevet 12. oktober 2010 #54 Skrevet 12. oktober 2010 Å jeg som håpa på at det endelig skulle komme noen pos EL tester denne uka, i stedet får jeg spotting midt oppi alt sammen. Testet neg 2 dager nå, og i dag kom det rød spotting, oppblåst, mageknipe til tusen og mye luft (sorry detaljer), følsomme bryster.. Huff... Blir deppa av dette jeg.. Skulle tro TR skulle komme.. Ser visst ut som jeg ikke kommer til å få en normal syklus Er drit møkka lei samme dritten hver 2 uke:( Håper virkelig gyn kan finne ut noe neste mnd.. Blir visst ikke noe sommerbarn på meg tror jeg.. Lykke til til alle dere andre
tussemor <3 <3 Skrevet 12. oktober 2010 #55 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg joiner.. Er bare inne i 2. pp, men ble gravid på 1 pp med lillejenta, så jeg kjenner jeg er litt stresset Har ikm rundt 26 oktober, så EL er i disse dager, driver og tester Meeeen mannen er bortreist til fredag, håper egentlig at EL kommer litt senere denne mnd. slik at han rekker å komme hjem...hvis ikke er sjansen liten for å lykkes med noe julibarn (Vi hadde en runde i halmen på søndag, men har ennå ikke hatt EL, så det holder nok ikke)
Peispå! Skrevet 13. oktober 2010 #56 Skrevet 13. oktober 2010 Hiver meg med her jeg også.!! Har hatt litt selvpålagt "ferie" fra Bim, har hatt 2 MA'er i år, og måtte distansere meg litt-men, nå har jeg hatt min første mens etter siste cytoteckur og revisio, og positiv EL-test i 2 dager, så nå er jeg i rute igjen:-)))) Gru-gleder meg til testing, dager som går så innmari seint og spenningen med hele opplegget!! :-) Mannen har fått kjørt seg skikkelig de to siste dagene, så nå er det bare å krysse fingrene! Hvis kroppen er lydig skal jeg ha ikm 25.okt...håper oktober blir en bra måned, selv om jeg skulle ha hatt termin den 18.... Lykke til alle sammen:-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 13. oktober 2010 #57 Skrevet 13. oktober 2010 Hei Trønderline! Så leit med Ma`ene dine! Men godt at du er i gjenge igjen og klar for nye forsøk:) Håper det klaffer fort, og at spiren sitter og spreller i nimnd Jeg er også fra trøndelag. Har Ikm 31.oktober.
Peispå! Skrevet 14. oktober 2010 #58 Skrevet 14. oktober 2010 Ja, 2 MA'er er 2 for mye...men, kjenner jeg er optimistisk igjen mht ny prøving:-) Alle gode ting er 3:-) Skal bli spennende å se hvordan vi i uke 43 klarer oss. Håper at så mange som mulig sitter med positiv test etter den uka. Dagene går så innmari tregt nå når aksjene er lagt inn, og ingenting mer kan gjøres enn å vente.! Kan vel ikke forvente at det klaffer igjen på 1.forsøk, men gud så deilig det hadde vært! Er det ingen her som er så datakyndig at de kan kopiere en ukeliste der vi setter inn navn og ikm dato og resultat? gravid-ikke gravid?? Synes slike er så festlige, så er det så mye lettere å følge med på hverandre:-) Er analfabet på dataen, så kan det ikke selv.... Hvor langt er du kommet inn i prøvinga da Kaja2007?
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. oktober 2010 #59 Skrevet 14. oktober 2010 Ja nå går vi straks inn i den verste tiden. Vente vente og kjenne etter alt og ingenting. Håper virkelig det blir mange spirer denne uken! Fant listen for ikm uke 43 =)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 14. oktober 2010 #60 Skrevet 14. oktober 2010 "Bare" i 2.pp Trønderline. Det har klaffa på første forsøk mine to tidligere svangerskap. Selv om en av dem endte i SA i uke 7. IKM-liste for uke 43 så jeg her ja:) Midt i EL-perioden nå, så har lagt inn en runde aksjer... d blir vel en runde til. Men akkurat nå er mannen borte på jobb. Satser på litt fredagskos i morgen kveld. Fryktelig kjedelig å vente ja.. Og jeg har ikke engang begynt å vente på IKM enda. Dette blir nok en lang mnd. Gikk skikkelig i testefella forrige pp, så denne gangen skal jeg ikke ha tester i hus før etter IKM! Nord eller Sør trøndelag da? Nord her:)
Peispå! Skrevet 14. oktober 2010 #61 Skrevet 14. oktober 2010 He,he så du er rask i avtrekker'n du også? Selv satt jenta mi på første hopp i halmen, kun en runde før jeg ble syk den gangen. Flaks! Graviditet nr 2 (ma i uke 14) var også kun en runde som skulle til... Graviditet nr 3 (ma i uke 10) kom etter pp 2, så må vel sies å ha vært veldig fruktbar jeg også. Derfor blir jeg litt små-paranoid med tanke på "det går da virkelig ikke an å ha sånn flaks enda en gang"???? Men, håper selvsagt da:-) Bor i Trondheim jeg, så er helt i midten:-) Enn du? Langt oppi nord T? Dersom det skulle klaffe sånn noenlunde samtidig for oss, er du så i nærheten at du blir med på treff og slik? morsomt å se at det er mange som kommer til å være med i uke 43 testefesten!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 14. oktober 2010 #62 Skrevet 14. oktober 2010 Skulle være mulig å bli med på treff ja:) Stjørdalsområde:) Regner med du får TETT oppfølging nå etter 2 MA. Kjipt å ha kommet såpass igang med svangerskapet å da! Nesten ferdig med første tri, å så må man starte på skratch igjen. Hvor gammel er du? Og jenta di? Har ei jente på 2 år og 4mnd. Selv er jeg 28. Hadde liksom planlagt å få min andre på juni som min første ... hahaha men planlegginga skar seg kan man si. Alltid så presis med TR, og denne mnd kom hun 3 dager på overtid. Men friskt mot! Siden jeg og datra mi har bursdag i juni og mannen i august, så blir det sikkert fint med et julibarn...eller augustbarn...eller september... jeje...
Peispå! Skrevet 14. oktober 2010 #63 Skrevet 14. oktober 2010 Hi,hi da er du i nærheten ja:-) Har ei jente født i 07, hun blir 3 år i november. Jeg blir 32 noen dager etter. Så snart blir det kakebaking!! Alltid presis jeg også, men lurer fælt nå da, siden den stakkars kroppen har fått kjørt seg i det siste. Julibarn kjennes heeeelt greit ut, vi prøver på det i første omgang:-)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 15. oktober 2010 #64 Skrevet 15. oktober 2010 Petrine 6.pp ....allright sorry for at jeg er så sein å svare, hatt mye å gjøre med prøver og rapporter her Hadde EL for noen dager siden jeg så da gjelder det bare å vente å vente kansje kjenne noen "fantom-symptomer" på graviditet eller noe sånnt, hehe er typpisk det Fikk du EL den 14 som antatt da?
Portishe Skrevet 15. oktober 2010 #65 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg slenger meg med jeg også! Er i pp 2 nå, B1. Forventet IKM rundt 26.oktober. Ååå, så lang tid det tar fra EL til IKM... sukk
Niam Skrevet 15. oktober 2010 #66 Skrevet 15. oktober 2010 Hei, slenger meg med her. Er 10. pp på meg, inkl en SA Ble gravid 1.pp forrige graviditet, mistet i SA og gravid mnd etter og fikk en jente som nå er 21 mnd - så er veldig frustrerende at det tar så lang tid nå. Har vært hos gyn og sjekket at alt er ok med meg og samboer, går på Pergo for andre mnd for å gi kroppen et ekstra puff som gyn sa...men skjer ikke noe....SUKK! MEN, denne ganger skal det gå IKM ca 28.okt
Tuddeli Skrevet 16. oktober 2010 #67 Skrevet 16. oktober 2010 Da venter vi da. Og tiden snegler seg av sted. Aksjene er lagt inn for denne gang, men ennå 10 dager til IKM... Haff! Både jeg og gubben har trua da... uten at det trenger å bety noe, hehe. Fy søren så lenge 10 dager virker akkurat nå.
Peispå! Skrevet 16. oktober 2010 #68 Skrevet 16. oktober 2010 Sleng dere med på IKM lista vår da, alltid spennende å ha litt oversikt over ikm-datoer o.l Skulle det jo klaffe for flere av oss, er det moro å vite hvem man går over til 1.tri med:-) Akk, ja....dagene går saaaakte!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 16. oktober 2010 #69 Skrevet 16. oktober 2010 Bah! Har ikke engang lagt inn alle aksjene enda her! Men det bør vel helst være en runde i kveld. Pussig så ivrig man blir...
Babyface78 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #70 Skrevet 16. oktober 2010 Skjønner ikke helt hvordan jeg får lagt inn nicket mitt på IKM.lista? Help me:-)
Peispå! Skrevet 16. oktober 2010 #71 Skrevet 16. oktober 2010 Ehhh, nå er sikkert jeg den med minst datakunnskap her....men, tvang sambo til å lære meg. Dvs jeg får det til en gang iblant bare:-) Ok,noe som dette: Merk siste innlegg og trykk på kopiere, trykk på svar på innlegget, så lim inn.., høyre museknapp. Der skriver du inn eget navn og trykker på lagre. Hvilken ikm dato har du da? Mulig jeg klarer å knote det til for deg.... (btw, nå føler jeg meg ikke heeelt hjelpeløs selv:-)
Peispå! Skrevet 16. oktober 2010 #72 Skrevet 16. oktober 2010 skrev deg inn på lista, håper det ikke hadde noe å si:-) så jo selvsagt at ikm-datoen din sto i første innlegg...
Klar for nr 3! Skrevet 16. oktober 2010 #73 Skrevet 16. oktober 2010 jeg ventet el 14 oktober, har tatt el tester siden 11 okt, men ennå ikke fått positiv test:( lurer på hva som skjer.. hmm, får vel bare vente til IKM og se hva resultatet blir. er så spent, men samtidig nervøs siden jeg ikke vet om jeg har hatt el..
Babyface78 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #74 Skrevet 16. oktober 2010 Tusen takk trønderline...Ikke noe datageni æ heller;-)
Peispå! Skrevet 17. oktober 2010 #75 Skrevet 17. oktober 2010 Wow, Babyface78: er det nå du tror at du er gravid? står det på profilen din, eller er den gammel? Ellers, hvordan er det med symptomjaging? Noen som føler at de begynner å kjenne noe? Min erfaring er at når jeg kjenner "mye" er jeg ikke gravid... men, kvakk til da dattera mi på snart 3 sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå