beloni med april 2012 spire;) Skrevet 4. oktober 2010 #26 Skrevet 4. oktober 2010 Ser jeg har tullet litt me datoen, Ikm er 30 okt, ikke 1 nov:D hihi Håper dagene flyr avgårde og vips så er uke 43 her
LC87 Skrevet 5. oktober 2010 #27 Skrevet 5. oktober 2010 Da er CB digital EL-test bestilt.. ventes i posten om noen dager.. håper det blir et smilefjes på meg denne mnd.. Klarte ikke tolke de billigstrimlene så godt Så får vi se hvordan ting går. Forventet EL er 13 okt...
nitro circus Skrevet 5. oktober 2010 #28 Skrevet 5. oktober 2010 Tror jeg blir med på denne....!? Eller ....dere må hjelpe meg tenker jeg, første dag i siste mens 30. september! Altså torsdag som var.... Jeg har aldri regnet ut sånt før.....og har prøvet på barn nr 3 siden juli 2009!!! ; ) Føyer meg her.....og tenker etter å ha prøvet såå lenge, at jeg blir glad uansett hvilke mnd ny baby blir født! ( om det skjer...)
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. oktober 2010 #29 Skrevet 5. oktober 2010 Denne pp kommer jeg ikke til å teste etter el, tror jeg... Har ikke kjøpt eller bestillt noe. Det får bare gå som det går hehehe ) nitro circus: Har du regelmessige sykluser på ca 28 dager? Da kan du isåfall regne med el rundt 14. okt og ikm ca 28. okt =) Akkurat som meg.
nitro circus Skrevet 5. oktober 2010 #30 Skrevet 5. oktober 2010 Takk for svar Petrine..... kan nok hende mine sykluser er på ca 30 dager, men kan vel vente meg el rundt midten av mnd. Og håpe på å ikke få mensen mot slutten av mnd! ; )
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. oktober 2010 #31 Skrevet 5. oktober 2010 Ja sånn ca En vet jo aldrig med disse syklusene. Jeg hadde 26 dager før, men nå ser det ut som om jeg ligger 28. Bare de ikke blir superlange skal jeg være fornøyd hehehe =)
LC87 Skrevet 7. oktober 2010 #32 Skrevet 7. oktober 2010 Da er de digitale EL testene ankommet. Begynner å teste til søndag....... Det blir virkelig spennende å se om jeg faktisk har EL. Ble så usikker etter forrige syklus... Men nå får jeg jo forhåpentligvis greie på det... Lykke til alle sammen:)
Petrine +spire=❤ Skrevet 7. oktober 2010 #33 Skrevet 7. oktober 2010 Masse lykke til med testingen miss nice *2pp*! Håpe det klaffer denne gang
Tuddeli Skrevet 8. oktober 2010 #34 Skrevet 8. oktober 2010 El nærmer seg nå... som min mann så fint påpekte her i går. Jeg var som vanlig pumpa etter altfor mye jobbing og vi slokna begge to lenge før vi rakk noe sengekos. Regner ikke med EL før til uka, men får legge inn noen aksjer i helga for sikkerhetsskyld :-). Har kjøpt noen strimler også for morro skyld, så da får vi se om jeg skjønner noe av greiene :-D
<3 TeseMor! <3 Skrevet 8. oktober 2010 #35 Skrevet 8. oktober 2010 hei tror eg har ikm i veke 43 så henger meg på her har litt uregelmessig syklus så er ikkje heilt sikker.. dette er 5 pp på meg, ingen barn fra før. håper veldig at det klaffer denne pp.. er så veldig utålmodig, og blir like skuffet hver gang tanten kommer på besøk, så håper hun har reiser på laaaang ferie snart lykke til til alle
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 8. oktober 2010 #36 Skrevet 8. oktober 2010 hei henger meg på her..forsøkte i forrige pp..men tidlig svangerskap som gikk til grunne..så vi holder motet oppe og prøver igjen ikm 29 oktober ca.. god helg!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. oktober 2010 #37 Skrevet 8. oktober 2010 Heihei, dette blir vårt første forsøk:) ble enige om å begynne nå og ta det som det kommer.. har IKM i uke 43 en gang, litt småustabil syklus varierer fra 28-36 dager ser d ut som.. har Babycomp så får se hvordan d går
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. oktober 2010 #38 Skrevet 8. oktober 2010 Blir spennende å se fremover =) Når sier babycompen at el kommer ☆★Storesmurf&lillesmurf? Min sier 14.okt =) Håper det klaffer denne gangen!!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. oktober 2010 #39 Skrevet 8. oktober 2010 Petrine.. den er ganske så ny for meg:P hvordan sjekker man ut det da? hehehe .. men jeg regner med det er snart nå blir spennende å se ja
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. oktober 2010 #40 Skrevet 8. oktober 2010 Trykk på sånn at du ser klokken. Så trykker du 2 ganger på sirkelen. Da får du opp når BC har beregnet når du har el. =) Trykker du 2 ganger på pluss derfra får du beregnet termin om du blir gravid med el den dagen. Har du brukt BC leng?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. oktober 2010 #41 Skrevet 8. oktober 2010 åja! takker.. har brukt den ca 4-5mnd kansje? men har ikke begynnt å prøvd før nå, så har ikke satt meg nok inn i det med prøvng.. brukt den som prevensjon til nå men takker UL er visst at jeg har d idag, men det har jeg da altså ikke for den har ikke blinka rødt end, den bare lyser rødt.. sikkert fordi min sisste mens ble 36 dager imellom istede for 32 som d bruker å være men om jeg hadde blitt gravid idag så hadde jeg hatt termin den 07.07 trur jeg d sto hehehe
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. oktober 2010 #42 Skrevet 8. oktober 2010 Ok Det tar jo litt tid å bli kjent med syklusene Du vil nå få bekreftet el der etter at den har vært også Håpe det ikke tar for lang tid før du blir gravid
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. oktober 2010 #43 Skrevet 8. oktober 2010 ja ok, får håpe d ikke tar så lang tid ja, din 6 pp dette nå da? håper d blir hos deg og nå!
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. oktober 2010 #44 Skrevet 8. oktober 2010 Ja nå er det 6.pp. Håper og håper, men det blir vel en dag )
Tuddeli Skrevet 9. oktober 2010 #45 Skrevet 9. oktober 2010 Begynte å teste for EL i dag. Venter ikke EL før onsdag, men er syk nok i hodet til å synes at det er gøy å tisse på pinner for så å nistirre etter streker som dukker eller ikke dukker opp, og deretter legge testen inn igjen i pakningen for så å kaste den i søpla, for så plukke den opp igjen å sjekke den igjen etter at tiden er gått ut... Neida, hehe, fullt så ille er det kanskje ikke, men litt tullete blir man jo ;-P Uansett bare svak kontrollstrek i dag, så det stemmer vel bra med at EL ikke er riktig ennå? Hvordan går det med dere jenter? Noen fler som overanalyserer truseinnlegget og voldtar gubben bare det murrer litt i magen?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 10. oktober 2010 #46 Skrevet 10. oktober 2010 Petrine nå tror jeg at jeg har hatt eggløsning.... men den røde blinka alldri, gikk rett til bilde av en gutt og rødt lys... hva betyr det da? skal den ikke blinke først ?
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. oktober 2010 #47 Skrevet 11. oktober 2010 Nei den vil nok ikke blinke før antatt el-dag. At du har rødt lyd betyr at du er begynt på de fruktbare dagene. Om du fra klokken, trykker en gang på sirkelen og så på pluss kan du se på prognosene for de neste seks dagene. Ett trykk på pluss er en dag. Trykk videre på pluss for en dag til også videre. Se om ikke lyset vil blinke på en av de. Det er den dagen el mest sannsynlig vil være
Oktoberskatt Skrevet 11. oktober 2010 #48 Skrevet 11. oktober 2010 Kaster meg med inn her jeg, har IKM 25. oktober tror jeg, litt usikker siden jeg bare har hatt en syklus etter p-pille slutt. Men ifølge el.kalkulator er el. i dag.... *hoppe i høyet* ;P
snuppo Skrevet 11. oktober 2010 #49 Skrevet 11. oktober 2010 skal teste denne uken jeg også..venter enda på eggløsning, bruker de digitale testene...skulle egentlig hatt idag..men må bare smøre meg med tolmodighet,,,,hehe., blir spennende dette :-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 11. oktober 2010 #50 Skrevet 11. oktober 2010 Er vel bare på hekta at jeg er med her. IKM søndag 31 oktober. Vår 2.pp. Denne gangen velger jeg å stole på min egen kropp, og ikke på en EL-kalkulator! Leeeeeeeeeeeeeenge å vente syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå