Babyface78 Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Hei.. Da blir det 4.pp på meg:-( Kjedelige greier.. Har før blitt gravid veldig fort, så det er vel derfor jeg blir så stressa når det ikke klaffer med en gang nå.. Men, men, IKM rundt 29. oktober.. Noen flere som joiner i ny prøveperiode???
Strandloppa og lillebror Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Jeg slenger meg med! 4.pp her også. Skjønner veldig godt hva du mener når du sier at du er stressa fordi det tar lengere tid nå enn tidligere. Forrige gang ble jeg gravid 3.pp, så jeg var virkelig innstilt på at det skulle klaffe denne gangen. Men nei, sånn ble det ikke. kjenner jeg begynner å bli ordentlig rastløs her, syns det tar så lang tid!!! Samboeren min prøver å trøste meg med at jeg ikke blir gravid før det er meninga at jeg skal bli det. Klarer ikke å slå meg til ro med den altså... Skulle ønske det gikk an å trykke på en knapp, og så VIPS var det el igjen. Hehe mye innestengt frustrasjon her, men jeg føler at jeg rett og slett blir gal snart. Hjelpe meg!
zombie2be Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 joiner deg! trodde jeg var gravid nå, men så kom tantebesøket 4dg før tiden.. eller dvs min syklus varierer nå litt innimellom.. menmen, da er det nesten over og ett steg nærmere el;) så dette blir vår ordentlige 1.pp som dere kaller det;) bare å smøre med tålmodighet.. ikm ca 25 okt.
Petrine +spire=❤ Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Da går jeg inn i min 6.pp ( Blææææ. Tanta kom i dag Da blir ny ikm 28 okt ca.
Tuddeli Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Hei jenter! Ble glad når denne tråden dukket opp :-) Ingen ting som en skravletråd for å få tiden til å gå litt raskere. IKM ca 26.okt her. 2. pp. på oss. Har en fra før, og forrige gang så klaffet det på første forsøk, så jeg melder meg inn i klubben av utålmodige sjeler ;-) Lykke til med baby-making alle sammen!
Babyface78 Skrevet 30. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2010 Med mine forrige to ble jeg gravid på første forsøk.. Men det er ca åtte år siden sist og ny mann. Å, jeg har vel også blitt noen år eldre, hehe:-) Prøver å ikke stresse med det, men det er lettere sagt enn gjort.. Håper vi alle snart går rundt med magen under haka:-)
Maibaby:) Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 endelig en skravletråd som jeg kan hive meg med på hehe har så lange sykluser (40 dager) så har ventet på noen som kan joine meg i prøvinga... går vel inn i pp 3 etter sa i sommer nå... så håper på en spire denne mnd har vært og fått akupunktur idag, så håper det hjelper!!! er første måned jeg bruker fertilitetsmonitor også, så dette må jo bli bra!!!!!
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Havner inn her jeg også Blir 2 pp nå, har veldig rare sykluser, sluttet på p-pillen i jan-feb i år, kansje det har noe med saken å gjøre? men regner med IKM er ca.1 november:)
Klar for nr 3! Skrevet 1. oktober 2010 #9 Skrevet 1. oktober 2010 ja da begynner den ordentlige 1 pp'en. gleder meg allerede til IKM, selv om den er så utrolig langt borte:( har IKM 28.okt;) dette blir spennende jenter!!!
LC87 Skrevet 1. oktober 2010 #10 Skrevet 1. oktober 2010 Da blir det 2 pp på meg. IKM 27 okt. Satse på et juli barn da dere.....
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. oktober 2010 #11 Skrevet 1. oktober 2010 Julibarn er fint =)) Har ett fra før hehehe =) Eneste minusen er at ved bursdager er folk flest på ferie.
Klar for nr 3! Skrevet 1. oktober 2010 #12 Skrevet 1. oktober 2010 julibarn er veldig bra;)! jeg og min mann har også bursdag i juli så det blir i tilfelle mye feiring den måneden! åååå kan ikke ikm bare være i morgen!
Tuddeli Skrevet 1. oktober 2010 #13 Skrevet 1. oktober 2010 Har også julibarn fra før :-) Krav på bhg-plass er et pluss, sommer og sol er et pluss med spebarn (sommer og sol er vel i grunnen alltid et pluss... ehm, selvsagt med mindre det er femogtredve varmegrader og man er superhøygravid og på overtid...hehe) og to uker ekstra pappaperm er også et pluss :-) (selvom jeg personlig skulle ønske at begge ukene var "ekstra" og ingen ble tatt fra min permisjon) Så joda, alt i alt, julibaby blir knall!!! Tror vi bestiller det, jenter ;-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. oktober 2010 #14 Skrevet 1. oktober 2010 Egentlig godt ikm ikke er i morgen hehehe =) Da hadde det nok ikke blitt noe spire Nei vi får holde ut alle sammen. En vakker dag må det være vår tur =)) Gleder meg )
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. oktober 2010 #15 Skrevet 1. oktober 2010 Masse pluss med julibaby =)) Sist jeg fikk det var det knall sommer fra mai/juni og til ut i sept! Altfor varmt for en høygravid kropp, men gjør det mer enn gjerne igjen!!! Men det er vel ikke såå stor fare for en sånn sommer her hehehe =) Ååå kjenner jeg er såå babysyk! Ja vi bestiller en masse julibabyer!! =))
Petrine +spire=❤ Skrevet 1. oktober 2010 #16 Skrevet 1. oktober 2010 Så artig at du også har julibarn Tuddeli =) Gutt, jente? Gammel?
Strandloppa og lillebror Skrevet 1. oktober 2010 #17 Skrevet 1. oktober 2010 I dag har jeg vært på apoteket og kjøpt eggløsningstester. Så nå er jeg klar for å bli gravid altså. Men guri, jeg fikk litt sjokk da jeg skulle betale, hadde ikke sett på prisen først. For en pakke med 7 tester betalte jeg over 350kr. Hjelpes! Men da satser jeg på å bli gravid denne gangen, hehe. Var clearblue, med smileansikter, sånn at jeg slipper å tolke streker. Hvor mye betaler dere for de billigstrimlene?
Tuddeli Skrevet 2. oktober 2010 #18 Skrevet 2. oktober 2010 Min gutt ble født juli 2009 :-) Han er altså snart 15 mnd. Holdt meg forøvrig våken i halve natt (super-forkjøla) så revuderte hele opplegg-ny-baby der på et tidspunkt sånn i 3-4 tia.... men men, har jo så lyst på baby igjen også da :-) Når det gjelder pris på diverse tester er jeg ingen ekspert, men tror det koster i underkant av 60,- for 7 strimler EL-test. Hvis du vil ha Clearblue så er det også mye billigere på nett enn på apotek, men vær litt obs på moms på varer over 200,- som sendes fra utland. Sikkert noen som har mer peiling på dette enn meg altså :-) Du kan jo sjekke http://www.lavpris-tester.com http://www.billige-tester.no/ Ditt julibarn da, Petrine? Gutt/jente/gammel? :-)
Klar for nr 3! Skrevet 3. oktober 2010 #19 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har kjøpt eggløsningstester på billige.tester.no, Clear blue til 199 kr, da slipper du momsen også. akkurat samme testene som på apoteket med smilefjes på
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. oktober 2010 #20 Skrevet 3. oktober 2010 Hei tuddeli =) Mitt junibarn er også gutt. Han er 4 år nå. På tide med en til da ja hehehe =)
Tuddeli Skrevet 3. oktober 2010 #21 Skrevet 3. oktober 2010 4 år, åh, fantastisk, herlig alder. Gullkorn fra barnemunn sier jeg bare :-) Del gjerne noen visdomsord med oss :-D Kan nesten ikke vente til mini begynner å prate skikkelig, tror det kommer til å komme MYE rart, hehe.
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. oktober 2010 #22 Skrevet 3. oktober 2010 Ja det er en utrolig herlig alder =)) Han her en en liten skøyer. Sier og gjør så utrolig mye rart hehehe. Han står på hode i stolen når han skal se tv for eksempel hehehe =) Veldig glad i kylling til middag. "Vi bare løper etter chicken å fanger den, så tar vi den hjem og så er den dead, stakkars chicken" Hehehe. Pappa'n er engelsk så han snakker begge språk. Når han blir ivrig mikser han sammen *smelt* =) Ja de kommer med de herligste ting, å kan smelte med bare blikket!!
Strandloppa og lillebror Skrevet 3. oktober 2010 #23 Skrevet 3. oktober 2010 Takk Tuddelu og mammatilLukas! Neste gang, hvis det blir noen (håper ikke det), skal jeg bestille på billige.tester.no. Jeg har forresten også julibaby. Fin tid å få baby på, bortsett fra å gå høygravid i varmen. Men man finner vel alltid noe negativt ved alle måneder hvis man prøver, hehe. Jeg håper termin blir innen utgangen av august hvertfall, med tanke på barnehageplass!
Tuddeli Skrevet 4. oktober 2010 #24 Skrevet 4. oktober 2010 Haha, ler meg i hjæl. "Løper etter chicken" (!) er det mulig...hihi. Min står også på hodet i stolen, og ikke bare når han skal se tv, hehe. Gutter.... lurer på å bestille en rolig liten jente neste gang :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. oktober 2010 #25 Skrevet 4. oktober 2010 Ja han skaper mye glede og humor i heimen denne gutten =)) Gutter er gutter. Vidunderlig =)) Vi er heldige som får lov å oppleve disse flotte små krabatene vokse opp. Ja en rolig jente hadde vært flott det =)) Tar det jeg evt skulle være så heldig å få jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå