Canari Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Hvor ofte vasker dere "soveposen" og hvordan/hvor ofte rengjør/lufter dere saueskinnet? Og har dere dyne over "soveposen" (jeg synes den er litt tynn - har Stokke sin).? Har dere ulldress i soveposen, eller bare om dere kun bruker dyne? Og skifter dere sengetøyet like ofte hos bayen som hos dere selv (de har jo nattdrakt og svetter ikke)? Bare lurer, synes det litt vanskelig, redd det skal bli for varmt/kaldt etc.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Babyen vår sover på lammeull i en safe/sovepose og med et tynt ullpledd over dette. Han sover enten i en pysj i bomull eller ull. Han har hel pysj med føtter. Jeg har soveposen fra H&M og syns den er litt kald i stoffet, så er vel på utkikk etter noe annet. Jeg har en annen også, men den vet jeg ikke hvor er kjøpt (arvet). Han har ikke annet i senga enn dette. Jeg vet mange har tepper rundt hodet og slikt, men det har ikke vi. Jeg skifter sengetøy ca hver 14. dag, slik som jeg gjør med vårt. Dette blir en rutine så jeg tar alt i samme slengen. Men babysafen og pysjen så løser det seg med at han har gulpet eller hatt en bleielekkasje, så dette vasker jeg nok oftere! :-) Det å lufte lammeullet har jeg ikke vært flink til... Jeg får kanskje gjøre det i dag!
Canari Skrevet 30. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2010 Ja, må nok lufte skinnet snart:-) Blir jo litt gulp på det og av og til ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå