Gå til innhold

hcg'en var ikke så bra.. *snufs*

Anbefalte innlegg

hcg'en hadde steget, men ikke tilfredsstillende. Så i morgen blir det UL, og hvem vet hva som følger etter det. Endelig hadde blødningene så og si stoppet et par dager, men det er visst ikke positivt. Nå tenker jeg at det betyr at det er fordi det er over nå.. Så ufattelig lei meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142381590-hcgen-var-ikke-s%C3%A5-bra-snufs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å høre gulda. Hvor mye var hcg'en på da? Den stiger jo ikke så raskt etter en stund...

Tok selv hcg for en uke siden og den doblet seg ikke helt men det er visst greit så lenge den stiger godt... I morgen vet du ihvertfall helt sikkert hva som står på. Klem.

Takk, takk. Finnes nesten ikke positiv før det her, så jeg gruer meg veldig. Om få timer jeg sitter jeg nok å tuter igjen -åååå, hadde det bare vært av glede! Men er nok litt realist av meg..

Er ikke 7 uker på vei en gang, og hcg hadde bare doblet seg èn gang i løpet av fire dager -ikke to.

Sist blødde jeg helt til utskrapning, men nå har det vært slutt i tre dager. Vet ikke hva det betyr, men frykter at det betyr at jeg ikke er gravid lenger.

Jaja, tar jeg min plass i statistikken, så slipper forhåpentligvis noen av dere.. ;o) Huff, dette er det tøffeste jeg har opplevd. Mister litt troa på at det skal kunne gå bra noen gang.

Annonse

La inn et eget innlegg, men svarer her også. Fikk underet mitt! Klarer ikke å skjønne det! Sett og hørt hjertet i dag! Er så ubeskrivelig glad!!!!

Tusen takk for alle gode ord! Trodde jeg skulle forlate dere, men gjett om jeg gleder meg til å følge dere nå!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...