Gå til innhold

Da har jeg fått time til ord, UL, noen fler som har det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også fått time - 11. November.

Men èn ting jeg lurer litt på.. Jeg fikk den ord. UL-timen min på lokalsykehuset her, St.Olavs, men har bestemt meg for å føde på samme plass som sist - Levanger Sykehus.

Kan jeg ikke da ta den ord. UL-timen hos Levanger istedet for?

Synes virkelig jeg kunne fått bestemt meg for fødeplass, og gjennomført 1. svangerskapskontroll først, før de sendte meg timen i posten ;S

Jeg fikk time i dag :D

Både til UL førstkommende tirsdag (12 fullgåtte uker!) og den 18. november - da er jeg 18+2 uker på vei :)

Å, så herlig å ha slikt å se frem til :)

6 desember, det blir vel ca. uke 19 på meg også det. Det er kjempe lenge til, så jeg er KJEMPE glad for at jeg har en ekstra UL kontroll allerede i uke 12 :)

Men ordinær UL betyr jo at fødeplass er i boks da, og det er jo noe som ytterligere bekrefter graviditeten!

Jeg har også fått time til ordinær UL - den 1.des, da vil jeg være 18+1, det er jo bare 8 uker og 5 dager til - så tror det kommer til å gå fort jeg ;)

Siden jeg har ett såkalt høyrisikosvangerskap pga en kronisk sykdom jeg har - så får jeg UL hver 4 uke.

Har hatt en UL allerede pga blødning i uke 6, og fikk se ett lite hjerte slå!!

Skal til 4 ukers kontroll, altså ny UL om 11 dager, da vil jeg være 11+0, og så regner jeg med at jeg får en ny kontr/UL rundt 15+0, deretter den ordinære UL 18+1, og så når jeg er i uke 22, 26, 30, 34 og deretter hver 14 dag, 36 og 38. Sånn var det forrige gang ihvertfall, så tror det blir slik denne gangen også! Så blir det keisersnitt på meg denne gangen, fødte vaginalt sist, så dette med keisersnitt er medisinsk betinget denne gangen - det blir spennende!!!

Fikk beskjed om at keisersnitt skal taes ca 7-10 dager før termin. Opr sykepleier har allerede satt av dato til meg hun da, hehe - vi jobber sammen, så litt goder mente hun at jeg skulle ha, haha! Så dersom dette går bra, har hun satt av onsdag 27.april til meg. Har termin 05 mai - men vi får se hvordan terminen på den ordinære UL blir da, noen dager frem eller tilbake, så må man jo ta utgangspunktet i det :)

Heldig dere som får ordinær UL så tidlig i svangerskapet!

Jeg fikk time når jeg er inn i den 20 uka !

men jeg er fra 2 trimester da, så skal 25 oktober :)

Annonse

Fikk den 22 nov da er jeg 19 uker jeg å, eller 18+6 da om du vil :P

Gleder meg som unge gleder seg til juuuul !!! :DD MEn leeenge ja, kjempe utolmodig jeg, fant ut jeg var gravid i uke 5, 6lange uker å vente på førstegangs kontroll.. Er 11 uker +4 nå :)) Nr 2 som er på vei !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...