Gå til innhold

Dumdidum... Netter er kjedelig... *tvinner tomler*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt opp jeg. Søvn altså. Kapitulert fullstendig. Og innsett at kroppen vinner - den vil KUN sove om dagen, så da får den gjøre dét. I ..eh... går morges sovnet jeg nemlig ca 8 og sov til 14, og det ER jo faktisk nok timer, men det er også kliiiin umulig å få flytta de timene til natta, selv om jeg vanligvis legger meg rundt ett.

Opplagt og fin form altså, men veeeeldig våken om natta. Hurra. I natt har jeg spilt dataspill. Og nå ble jeg lei...er vel en grunn til at jeg ikke gjør det så ofte. Nå skal jeg gå og ta meg en dusj og prøve å legge meg litt - tror jeg. Eller kanskje rydde litt? Studere litt? Føler det egentlig er helt meningsløst å legge seg før etter guttungen er på skolen.

Kjedelig assa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på denne. Sover på formiddagen litt, og finner det helt umulig å sove på natten! Lå til klokken 02 og kikket i taket før jeg bare måtte gi opp og finne på noe annet. Sett på en film, spist en brødskive, ryddet litt på kjøkkenet, drit kjedelig.

Nå er det bare 2 timer til tulla våkner og skal avgårde til skolen, så ingen vits å legge seg igjen nå heller :)

Skal lage meg en kopp te og se om jeg finner en ny film å glane på tror jeg, og dagdrømme om en hel natts dyp søvn!

Skrevet

I know! Kjempekjedelige!

Jeg drar også ut kvelden lengst mulig i håp om en hel natt. Idag la jeg meg halv ett...men nå sitter jeg jo her og blomstrer alikavell. (eller visner,alt ettersom...)

Og selvom jeg er relativt våken nå,så er det noe med nettene som bare gjør det så vanskelig å finne på noe liksom?

jeg mener,jeg kan like godt legge sammen klær eller vaske gulv nå som på dagtid..men noe i meg protesterer på det.

Skrevet

Ja enig! Det er liksom ikke helt "tida" for å gjøre ting :S Kanskje noe med at det er så stille og mørkt i huset, ungen, mannen og bikkja sover hardt og jeg ...skulle liksom også gjort det - så da blir gjøremålene litt harde å ta tak på hehe.

Prøver å legge meg og HVILE litt jeg... *prøver å lure kroppen min* ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...