Luggen Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Hvor gammelt er barnet og hva er grunnen for at du valgte den bleien? Min gutt er 4mnd, og jeg foretrekker pampers. Synes Libero er som papir, og føles kald mot huden når den er våt....
stearin Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Brukte pampers fra jenta mi ble født til hun var nesten 3 mnd. Gikk over til libero fordi den ikke krøller seg bak siden den er tykkere enn pampers. Da brukte hun 2, nå er vi over i 3'ern og jeg synes de bleiene er ganske bra. Skal prøve pampers i den strl også, så får jeg se. Hun er forresten snart 5 mnd:) Pampersen brukte å henge litt på en måte, men ellers digger jeg pampers og burde prøvd det igjen:)
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Min lille er nå snart 7 mnd. Brukte pampers til han var 4 mnd, så gikk vi over til libero. Da var di ik så stive lengre som di minste liberobleiene er=)
Nikki 75 Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Min er 6 måneder, og vi bruker Libero. Brukte litt pampers i starten, men synes de blir våte og klumpete, og lukter veldig rart på min gutt.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Gutten min er snart 6 måneder og vi bruker Libero størrelse 4. Brukte Pampers helt fram til han var 5 måneder,men da vi gikk over til størrelse 4 byttet vi merke. størrelse 1-3 av Libero er kjempe stive, men størrelse 4 og oppover er mye bedre!
Hanna30 Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Libero! Liker ikke pampers i det hele tatt. De holder ikke på tisset og han blir fuktig. Libero trekker til seg mye bedre og holder på det. Min er akkurat fylt tre måneder og bruker nr. 4 i Libero, de er myke og gode.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Min gutt på 11 uker brukte libero første mnd. Deretter gikk vi over til pampers active som fungerer veldig fint på hans kropp. Bruker libero om natten da jeg synes den er best da. Bleie str 3 på begge pakkene.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Nå har jeg hylla under stellebordet fullt av bleier fra Libero, Pampers, First Price osv... Jeg utnytter de lave prisene til å prøve meg frem! :-) Jeg bruker begge deler jeg. Jeg finner liksom ikke helt ut av hva som fungerer best, da jeg har en gutt som passer det meste. Men den siste tiden har han brukt Pampers om dagen og Libero om natten. First Price bleiene fungerer ganske bra dem og, de er en stiv utgave av Pampers, eller en tynn utgave av Libero... Han bruker str. 4 nå. I str 1-3 brukte vi bare Pampers, da var det det eneste som fungerte.
Vimse + gullene Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 brukte pampers 1 og 2, men gikk så over til libero fordi vi opplevde lekkasjer med pampers. Det er særlig det strikket i ryggen på libero som hjelper å forhindre det nå
fastelavens_bolla! Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 her også går det i litt avhvert må jo teste ut når det er så billig:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 Foretrekker Pampers i de minste størrelsene, fordi de er mindre stive og sitter bedre på min tynne jente. Eneste minus er lukten. Bruker en blanding av Libero, Pampers og Landlord i de større str, alt ettersom hvilken butikk vi handler i.
Gjest Skrevet 30. september 2010 #12 Skrevet 30. september 2010 Vi brukte Pampers i str. 1 og 2 fordi jeg synes liberobleiene var så stive. Nå bruker vi bare Libero, str. 3, synes stadig oftene han var fuktig på rumpa med pampers, spesielt på natten, og pampersbleiene lukter ikke godt når det er tisset i dem.
:) ! Skrevet 30. september 2010 #13 Skrevet 30. september 2010 Bruker Libero. Synes det setter seg veldig lukt i pampers, spessielt tisselukt.
gutt060606&jente010110 Skrevet 30. september 2010 #14 Skrevet 30. september 2010 bruker kun engangsbleier om natten, og da er det libero. har prøvd pampers en gang, men likte di ikke i det hele tatt. var veldig tynne, og luktet noe helt forferdelig!har prøvd first price sine og, men di er enda litt for store, så har ikke fått testet di skikkelig enda.
Snupi27 Skrevet 1. oktober 2010 #15 Skrevet 1. oktober 2010 da dattera mi var baby var jeg helt frelst av libero. syns den var kjempe fin og satt ordentlig på henne. nå har vi fått en sønn og vi kjøpte libero til han. han tisset og bæsjet gjennom hver eneste dag selvom bleia ikke var full. jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre for jeg puttet tissen nedover og byttet til og med til større bleier uten hell. helt til en venninne sa at jeg burde prøve pampers.. veldig skeptisk fikk jeg prøve noen av henne og etter det har vi bare kjøpt pampers =)
Mammahjertet <3 Skrevet 1. oktober 2010 #16 Skrevet 1. oktober 2010 Jenta mi er 8 uker gammel og vi bruker bare Libero på henne nå. Den suger opp mye mer og lukter lite. Bortsett fra når hun har bæsja ja ;-) Prøvde pampers noen ganger fordi den virket så mye mykere. Men den lukta rart når den ble våt, samt at den holdt dårligere på fukten.
:)novemberbarn:) Skrevet 3. oktober 2010 #17 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har stort sett brukt Libero hele tida. Datteren min er nå snart 11 mnd. Synes Libero er best. Syns Pampers lukter så rart. Har brukt Landlord bleier i perioder. De er veldig greie de også. Litt mindre elastiske enn Libero, men de er mye billligere...
sillyfilly og Olivia Skrevet 3. oktober 2010 #18 Skrevet 3. oktober 2010 Brukte pampers i begynnelsen, men jeg opplevde myye lekkasjer på jenta mi, og de var så tykke og stive. Om morgenen var bleia og pysjen fuktig i rompa. Så prøvde jeg pampers da jeg fikk en gratis pakke med pampers bleier og nå er jeg frelst. Tynne gode bleier som sitter godt og holder godt på væske. Tror det er 50/50 med hva folk bruker.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 3. oktober 2010 #19 Skrevet 3. oktober 2010 Gutten vår er 17 dager og vi bruker pampers. Syns denne er mykere enn Libero og virker mer behagelig å ha på seg. Vi brukte pampers til jenta vår også når hun ble født for 3 år siden.
Bergen1983 Skrevet 3. oktober 2010 #20 Skrevet 3. oktober 2010 Vi bruker Libero, er mest fornøyd med de. Men jeg pleier å gjerne bruke Pampers på dagtid, siden de er tynnere. Synes Libero holder mye bedre, både på væske og lukt, kontra Pampers. Pampers synes jeg blir fuktig..Og har småen vært på nummer 2, så flyter de over, hehe;)
Gjøkeredet③ Skrevet 4. oktober 2010 #21 Skrevet 4. oktober 2010 Bruker Pampers Activ fit og Libero Up & Go:o) Har 2 gutter, 5 og 21 mnd gamle...
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 4. oktober 2010 #22 Skrevet 4. oktober 2010 gutten min er 3 uker og bruker pampers nr 1. libero er så stive og tykke at får de ikke tett nok rundt rompe og lår fordi han er så tynn og da blir det lekkasjer av tiss og bæsj.
lilleღpersille Skrevet 4. oktober 2010 #23 Skrevet 4. oktober 2010 Har brukt pampers til alle tre ungene, både jente og gutter. Liker den best da den er tynn og myk. Libero har jeg kjøpt litt mer av nå i det siste pga at de er billige, men er ikke superfornøyd. Da de er stivere og tykkere. Nattbleia lukter skikkelig dritt. Det har skjedd flere ganger at jeg faktisk har trodd det, men blitt overraska over at det kun er urin oppi. Har derimot ikke erfart dette med pampers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå